Już w marcu rusza wielkanocna kampania Cukru Królewskiego. Jej celem będzie prezentacja cukrów wykorzystywanych przez konsumentów podczas pieczenia oraz zwrócenie uwagi na produkty innowacyjne. Działania reklamowe obejmą prasę konsumencką i branżową.
Głównym bohaterem tegorocznej kampanii wielkanocnej będzie rewolucyjny i jedyny na rynku cukier puder w młynku. Jednocześnie promowane będą również: tradycyjny cukier biały, drobny cukier biały w kartonie z zakrętką, cukier do wypieków oraz produkty dekoracyjne - cukier perlisty i rafinada. Założeniem producenta Cukru Królewskiego dla kampanii jest przede wszystkim komunikowanie o szerokiej ofercie artykułów dedykowanych domowym wypiekom. Szczególnie wyróżnione zostaną również produkty innowacyjne, których opakowania wyposażone zostały w dodatki ułatwiające pracę w kuchni -miarka, dozownik czy młynek w zastępstwie niewygodnego sitka.
Wielkanocna kampania Cukru Królewskiego obejmie reklamę w prasie konsumenckiej - „Przyjaciółka”, „Pani Domu” oraz w prasie branżowej. Działania wsparte zostaną kampanią PR w prasie i w Internecie.
*** Südzucker Polska S.A. jest częścią europejskiego koncernu Südzucker, największego producenta cukru w Europie. Na przestrzeni kilku ostatnich lat firma przeprowadziła konsolidację 22 spółek cukrowniczych. Obecnie Südzucker Polska S.A. produkuje cukier w 5 cukrowniach: Cerekiew, Ropczyce, Strzelin, Strzyżów i Świdnica. Głównym produktem firmy jest cukier biały, oferowany pod znaną od 13 lat na polskim rynku marką „Cukier Królewski”, którą w 2010r. konsumenci uznali za najbardziej rozpoznawalną w swojej kategorii i wyróżnili Złotym Laurem Konsumenta.