OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Więcej telewizji w telewizji

2 listopada 2012
Telewizjom na polskiej koncesji łatwiej będzie konkurować z zagranicznymi, zapowiada "Dziennik Gazeta Prawna".
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji chce, żeby stacje mogły emitować dwa razy większą liczbę spotów autopromocyjnych niż obecnie. Regulator zamierza w ten sposób wyrównać szanse polskich nadawców w starciu z wieloma telewizjami zagranicznymi, których nie dotyczą ograniczenia.


Przedstawiciele telewizji zapewniają, że nie spowoduje to zalania ramówek autopromocjami. Po zmianie przepisów w ciągu każdej godziny programu będzie się mogło pojawić 12 minut reklam i cztery minuty autopromocji.

Co ciekawe z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla "DGP" wynika, że ogólna liczba materiałów autopromocyjnych emitowanych w TVP1 i TVP2 oraz Polsacie i TVN spadła w tym roku w porównaniu z rokiem minionym.  



POWIĄZANE

W odpowiedzi na wniosek KRIR >>> w sprawie zwolnienia z podatku od środków trans...

26 maja partia rosyjskiej pszenicy została po raz pierwszy wysłana do Egiptu prz...

Fiskus szybko wykorzysta pomyłkę w przelewie. Winę zwali na podatnika i automaty...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę