Biogas Poland 2025 950
biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

Więcej telewizji w telewizji

2 listopada 2012
Telewizjom na polskiej koncesji łatwiej będzie konkurować z zagranicznymi, zapowiada "Dziennik Gazeta Prawna".
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji chce, żeby stacje mogły emitować dwa razy większą liczbę spotów autopromocyjnych niż obecnie. Regulator zamierza w ten sposób wyrównać szanse polskich nadawców w starciu z wieloma telewizjami zagranicznymi, których nie dotyczą ograniczenia.


Przedstawiciele telewizji zapewniają, że nie spowoduje to zalania ramówek autopromocjami. Po zmianie przepisów w ciągu każdej godziny programu będzie się mogło pojawić 12 minut reklam i cztery minuty autopromocji.

Co ciekawe z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla "DGP" wynika, że ogólna liczba materiałów autopromocyjnych emitowanych w TVP1 i TVP2 oraz Polsacie i TVN spadła w tym roku w porównaniu z rokiem minionym.  



POWIĄZANE

System kaucyjny wejdzie w życie już 1 października i obejmie m.in. butelkowane i...

W ostatniej kampanii parlamentarnej „lokalną półkę” obiecywały 4 różne partie. R...

W kalendarzu pojawiła się uroczysta data – Dzień Polskiej Żywności. W teorii pow...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę