aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Unia pomaga promować mrożonki

5 maja 2006

Rozpoczęła się kampania promocyjna "Mrożonki pełne natury". Patronat nad nią sprawuje Stowarzyszenie Mrożonej Żywności zrzeszające 30 producentów przetworzonych i mrożonych warzyw i owoców. Program, który potrwa rok, kosztuje 160 tys. euro.

W połowie dofinansowuje go Unia Europejska. Z budżetu krajowego pochodzi 20 proc. kwoty. Resztę wyłożyli producenci.


POWIĄZANE

Ochrona fungicydowa  stała się podstawowym zabiegiem w agrotechnice uprawy zbóż ...

Nieustannie pojawiają się nowe informacje o przypadkach, w których oszuści wykor...

Już za moment rozpocznie się długo wyczekiwany gorący sezon wakacyjny. Z pomocą ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę