Największy krajowy producent soków i napojów wyda w tym roku ok. 33 mln zł na dalszą rozbudowę produkcji i zaplecza
Od sierpnia 1999 roku, kiedy Tymbark SA wszedł w skład grupy Maspex Wadowice, nakłady inwestycyjne w Tymbarku przekroczyły 36 mln zł. Spółka inwestowała w unowocześnienie produkcji poprzez zakup nowych linii, budowę nowoczesnego kompleksu produkcyjno-magazynowego oraz inwestycje proekologiczne. Według przedstawicieli spółki w wyniku intensywnych działań marketingowych oraz dobrej sieci dystrybucji udział rynkowy Tymbarku znacznie wzrósł. W 2002 r. udział firmy w rynku soków, nektarów i napojów wyniósł ponad 30 proc., co daje pozycję zdecydowanego lidera na polskim rynku (na podstawie badań AC Nielsen). Zgodnie z tymi badaniami obecnie krajowy rynek soków, nektarów i napojów owocowych i warzywnych lekko rośnie - w zeszłym roku wyniósł 12 proc. Statystyczny Polak wypija ich rocznie ok. 22 litrów.