Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Tradycja i jakość europejskiego mięsa - amerykańska odsłona kampanii UPEMI

5 stycznia 2016
Kampania pt. „Tradycja i jakość europejskiego mięsa” to kolejny program informacyjno- promocyjny realizowany przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego. Jego celem jest promocja mięsa o wysokiej jakości i walorach smakowych.

       


Założeniem kampanii jest przedstawienie procesu produkcji świeżej, schładzanej jak i mrożonej wołowiny oraz wieprzowiny, a także produktów sporządzonych na bazie tych mięs. Wszystkie działania kampanijne skierowane są na rynki trzech krajów docelowych: USA, Korei Południowej i Wietnamu. Czas trwania kampanii przewidziany jest na 36 miesięcy do lipca 2016 roku. Zainaugurowano już działania na rynku wietnamskim i koreańskim, a teraz przyszła kolej na rynek amerykański.
Lokalizacja kolejnej odsłony kampanii jest nieprzypadkowa. W dniach 9-13 czerwca w Chicago odbywa się wiele wydarzeń realizowanych przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego w ramach kampanii „Tradycja i jakość europejskiego mięsa”. Chicago to centrum biznesu związanego z importem mięsa wołowego i wieprzowego oraz ich przetworów z krajów europejskich, w tym z Polski. W tym mieście tkwi duży potencjał dla polskiego sektora mięsnego.
Dlatego też Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego zdecydowała się na szereg aktywności właśnie w tym mieście. Należą do nich spotkania B2B, seminaria informacyjne dla profesjonalistów (importerów, dystrybutorów, przedstawicieli amerykańskiego sektora), a także rozmowy z liderami opinii i dziennikarzami. Celem takich rozmów jest nawiązywanie kontaktów handlowych i pozyskiwanie partnerów biznesowych dla polskiego sektora mięsnego. Ważnym punktem jest również budowanie pozytywnego wizerunku polskiego mięsa i jego przetworów wśród amerykańskich konsumentów.

Delegacja UPEMI odbyła 9 czerwca spotkanie w Polsko-Amerykańskiej Izbie Gospodarczej. Miało ono na celu podtrzymanie stosunków handlowych oraz rozwój działań promujących polskie mięso w USA.

We wtorek, 10 czerwca, w prywatnej sali najlepszego Stakehouse’u w Chicago – Davide Burke’s Primehouse – odbył się lunch prasowy. W lunchu wzięli udział przedstawiciele najważniejszych lokalnych mediów, w tym Chicago Sun-Times oraz blogerzy kulinarni. Przedstawiciele kampanii – Agnieszka Różańska, Justyna Niemczuk oraz Sławomir Kawalec, zaprezentowali wszystkie założenia kampanii, omówili kwestie związane z jakością europejskiego mięsa oraz wyrobów z niego wytwarzanych, a także poinformowali o możliwości współpracy handlowej. Wszystkie tematy spotkały się z żywym zainteresowaniem i wieloma pytaniami ze strony mediów, których czytelnikami jest ogromna, zamieszkująca w Chicago polonia. Przemowom towarzyszyła dodatkowo degustacja wspaniałych polskich kiełbas oraz wędlin, a po zakończeniu części oficjalnej gościom zaserwowany został doskonały lunch przygotowany przez towarzyszących delegacji polskich kucharzy.
Dzień po lunchu prasowym, 11 czerwca, w nowoczesnym hotelu w centrum Chicago – The James Hotel – odbyło się seminarium z udziałem 30 przedstawicieli lokalnych importerów i dystrybutorów mięsa, restauratorów oraz telewizji Polvision, która przeprowadzała wywiady z członkami UPEMI. Na evencie byli również obecni reprezentanci Polsko-Amerykańskiej Izby Handlowej, w tym Dyrektor Wykonawczy Bogdan Pukszta. Gościom przedstawione zostały założenia kampanii oraz informacje dotyczące współpracy handlowej w zakresie mięsa pomiędzy Unią Europejską, a USA, po których pojawiło się wiele pytań dotyczących dalszego wzrostu eksportu polskich produktów na rynek amerykański. Dodatkowo, przed eventem odbył się sampling polskich kiełbas oraz wędlin.

POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę