Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Towarzystwo Promocji ryb zaprasza

3 grudnia 2015
W ramach projektu pt. "Certyfikacja karpia - dlaczego warto?". Towarzystwo Promocji Ryb organizuje  IV Kursokonferencję pt.: "Identyfikowalność jako element certyfikacji karpia"
Warsztatowe szkolenie przeznaczone dla przedstawicieli gospodarstw rybackich  odbędzie się w dniach 15 - 17 maja 2013 roku w Hotelu Bukowy Dworek, Gronów 23, 66-220 Łagów Lubelski (przy autostradzie A2).

- Obserwując wnikliwie tendencje społeczne i rynkowe, a także uwarunkowania prawne, które mają wpływ na działanie firm rybackich przez cały cykl hodowlany, aż do sprzedaży ryb, doszliśmy do przekonania, że kolejne spotkanie powinno być poświęcone kwestiom identyfikowalności produktów rybnych na rynku – informuje Zbigniew Szczepański z Towarzystwa Promocji Ryb


Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Organizator zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, serwisy kawowe, wykładowców oraz materiały szkoleniowe, natomiast dojazd na miejsce szkolenia leży po stronie uczestnika.
Program szkolenia

15-17 maja 2013r.
Hotel BUKOWY DWOREK
w miejscowości Gronów 23, 66-220 Łagów Lubuski.

I dzień – 15 maja 2013 r.

12:00 – 14:00 Rejestracja uczestników, zakwaterowanie

13:00 – 14:15 Obiad

14:15 – 14:30 Inauguracja szkolenia

14:30 – 16:00 Wykłady

1.Prawo europejskie i polskie dotyczące identyfikowalności produktów rybnych
Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
2.Prawo i praktyka celna handlu rybami z krajami trzecimi.
Małgorzata Woźniak–Słota – Izba Celna i Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
3.Zasady handlu żywymi rybami.
Główny Inspektorat Weterynarii
4.Praktyczne metody identyfikacji – kody kreskowe.
Grzegorz Sokołowski – Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu

16:00 – 16:15 Przerwa kawowa

16:15 – 17:45 Wykłady c.d.

18.00 – 19.30 Wprowadzenie do warsztatów

20:30 -     Uroczysta kolacja.


II dzień – 16 maja 2013r.

08:00 – 09:00 Śniadanie

09:00 – 14:00 Warsztaty

1.Identyfikowalność w praktyce zakładu przetwórstwa ryb.
Mariola Rak – ekspert w zakresie wdrażania identyfikowalności
Ewa Dudziak – firma SoNa

2.Podejście handlu do identyfikowalności ryb.
Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji,

3.Kryzys w zakresie identyfikowalności żywności – afery medialne i ich skutki.
Redaktor Piotr Pagieła – Radio Katowice

14:00 – 15:00 Obiad

15:15 – 19.30 Konsultacje indywidualne
lub Wyjazd na wycieczkę

20:00 – 21:00 Kolacja


III dzień - 17 maja 2013r.

08:00 - 09:00 Śniadanie

09:00 - 13:00 Podsumowanie kursokonferencji

1.Identyfikowalność oczyma konsumenta.
Zbigniew Szczepański – Towarzystwo Promocji Ryb
2.Gwarancja pochodzenia ryb istotnym elementem certyfikacji i potencjalną korzyścią marketingową.
Tomasz Kulikowski – Stowarzyszenie Rozwoju Rynku Rybnego
3.Podsumowanie kursokonferencji.
4.Zakończenie szkolenia, wręczenie certyfikatów szkoleniowych

13:00 - 14:00 Obiad

15:00 -     Wyjazd

POWIĄZANE

Kawały, będące jedną z najbardziej uniwersalnych form dowcipu, od wieków pełnią ...

20 listopada 2024 roku, w Warszawie odbyło się VI Posiedzenie Krajowej Rady Izb ...

Minister Polityki Agrarnej i Żywności Ukrainy Witalij Koval oraz Minister Rolnic...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę