W ramach projektu pt. "Certyfikacja karpia - dlaczego warto?". Towarzystwo Promocji Ryb organizuje IV Kursokonferencję pt.: "Identyfikowalność jako element certyfikacji karpia"
Warsztatowe szkolenie przeznaczone dla przedstawicieli gospodarstw rybackich odbędzie się w dniach 15 - 17 maja 2013 roku w Hotelu Bukowy Dworek, Gronów 23, 66-220 Łagów Lubelski (przy autostradzie A2).
- Obserwując wnikliwie tendencje społeczne i rynkowe, a także uwarunkowania prawne, które mają wpływ na działanie firm rybackich przez cały cykl hodowlany, aż do sprzedaży ryb, doszliśmy do przekonania, że kolejne spotkanie powinno być poświęcone kwestiom identyfikowalności produktów rybnych na rynku – informuje Zbigniew Szczepański z Towarzystwa Promocji Ryb
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Organizator zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, serwisy kawowe, wykładowców oraz materiały szkoleniowe, natomiast dojazd na miejsce szkolenia leży po stronie uczestnika.
Program szkolenia
15-17 maja 2013r.
Hotel BUKOWY DWOREK
w miejscowości Gronów 23, 66-220 Łagów Lubuski.
I dzień – 15 maja 2013 r.
12:00 – 14:00 Rejestracja uczestników, zakwaterowanie
13:00 – 14:15 Obiad
14:15 – 14:30 Inauguracja szkolenia
14:30 – 16:00 Wykłady
1.Prawo europejskie i polskie dotyczące identyfikowalności produktów rybnych
Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
2.Prawo i praktyka celna handlu rybami z krajami trzecimi.
Małgorzata Woźniak–Słota – Izba Celna i Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
3.Zasady handlu żywymi rybami.
Główny Inspektorat Weterynarii
4.Praktyczne metody identyfikacji – kody kreskowe.
Grzegorz Sokołowski – Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu
16:00 – 16:15 Przerwa kawowa
16:15 – 17:45 Wykłady c.d.
18.00 – 19.30 Wprowadzenie do warsztatów
20:30 - Uroczysta kolacja.
II dzień – 16 maja 2013r.
08:00 – 09:00 Śniadanie
09:00 – 14:00 Warsztaty
1.Identyfikowalność w praktyce zakładu przetwórstwa ryb.
Mariola Rak – ekspert w zakresie wdrażania identyfikowalności
Ewa Dudziak – firma SoNa
2.Podejście handlu do identyfikowalności ryb.
Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji,
3.Kryzys w zakresie identyfikowalności żywności – afery medialne i ich skutki.
Redaktor Piotr Pagieła – Radio Katowice
14:00 – 15:00 Obiad
15:15 – 19.30 Konsultacje indywidualne
lub Wyjazd na wycieczkę
20:00 – 21:00 Kolacja
III dzień - 17 maja 2013r.
08:00 - 09:00 Śniadanie
09:00 - 13:00 Podsumowanie kursokonferencji
1.Identyfikowalność oczyma konsumenta.
Zbigniew Szczepański – Towarzystwo Promocji Ryb
2.Gwarancja pochodzenia ryb istotnym elementem certyfikacji i potencjalną korzyścią marketingową.
Tomasz Kulikowski – Stowarzyszenie Rozwoju Rynku Rybnego
3.Podsumowanie kursokonferencji.
4.Zakończenie szkolenia, wręczenie certyfikatów szkoleniowych
13:00 - 14:00 Obiad
15:00 - Wyjazd
8882315
1