Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Tegoroczne targi SIAL China zachwyciły aranżacją polskich stoisk i wysublimowanym smakiem i aromatem polskich potraw.

15 maja 2015
Tegoroczne targi SIAL China zachwyciły aranżacją polskich stoisk i wysublimowanym smakiem i aromatem polskich potraw. Polscy przedsiębiorcy mieli okazję prezentować się w ramach realizowanego przez Agencję Rynku Rolnego Branżowego Programu Promocji branży polskich specjalności żywnościowych oraz kampanii promocyjnych, których realizację nadzoruje Agencja Rynku Rolnego tj. „Europejskie jabłka dwukolorowe”, „Trade milk” oraz „Europejskie mięso - tradycja, jakość i smak”.

Targi SIAL China to jedna z największych i najbardziej prestiżowych imprez targowo- wystawienniczych w branży produktów spożywczych na świecie. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 2.700 wystawców, a targi odwiedziło blisko 55.000 zwiedzających. W 10 halach wystawienniczych zaprezentowane zostały produkty z 17 kategorii.

W tym roku wystawiło się najliczniejsze grono polskich firm w historii tej imprezy - swoje oferty zaprezentowało 110 firm z naszego kraju, dzięki czemu znaleźliśmy się w pierwszej piątce uczestników pod względem liczby wystawców.

Ponadto obecna edycja targów miała charakter szczególny dla polskich wystawców.
Polska była krajem partnerskim SIAL China 2015.W ramach specjalnego   pakietu „POLAND – THE SPECIAL AMBER SPONSOR” wyróżniającego nasz kraj spośród innych wystawców Polska ekspozycja wyróżniała się w szczególny sposób, otrzymany tytuł łączył się z szeregiem przywilejów przygotowanych przez organizatora targów.

Pod szyldem Marki Polskiej Gospodarki Agencja Rynku Rolnego zorganizowała stoisko narodowe o znaczącej powierzchni 242 m2 z udziałem  polskich firm reprezentujących branże: mięsną, przetworów owocowo-warzywnych, przemiału zbóż, słodyczy, wędliniarską, mleczarską oraz napoi i alkoholi, tj.:

  •     Activ Sp. z o.o.
  •     Agraimpex Sp. z o.o.
  •     Arsenal LTD Sp. z o.o. Sp. K.
  •     Agencja Rozwoju Pomorza (Coffee promotion Sp. z o.o, Investpol-Consulting Sp. z o.o, PPHU BMC Jerzy Szczepankowski,PH  Andrzej Czachorowski, Komers International Franciszek Mądry)
  •     Baltima Sp. z o.o.
  •     Cukiernicza Spółdzielnia Inwalidów „SŁOWIANKA”
  •     Fruit Union Sp. z o.o.
  •     Grana Sp. z o.o.
  •     Hamda Trade Sp. z o.o.
  •     Kozuba i Synowie Sp. z o.o.
  •     Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska S.A.
  •     Krajowa Rada Drobiarstwa ( Indykpol S.A., Superdrob S.A.,ZD Koziegłowy)
  •     LOTTE Wedel Sp. z o.o.
  •     Makarony Polskie S.A.
  •     Melvit S.A.
  •     OSM w Łowiczu
  •     Polan Polsko-Francuska Sp. z o.o. joint venture
  •     Sertop Sp. z o.o.
  •     S.M. Mlekpol w Grajewie
  •     Wild Grass Sp. z o.o. Sp.k.
  •     ZM Pekpol Ostrołęka S.A.
  •     Z.P.C. Chocomoco Kinga Rzepecka

W uroczystym otwarciu targów oraz stoiska ARR wzięła udział Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi Pani Z. Szalczyk, Ambasador RP w ChRL Pan Tadeusz Chomicki oraz Zastępca Prezesa ARR Pan Lucjan Zwolak.

Dzięki współpracy ARR z Wydziałem Promocji Handlu i Inwestycji w Szanghaju, targi obfitowały w atrakcyjne możliwości pozyskania potencjalnych nabywców oraz miłośników polskiej kuchni.

Firmy będące na stoisku oraz uczestniczące w misji gospodarczej organizowanej przez ARR miały możliwość wzięcia udziału w rozmowach biznesowych przeprowadzonych w formule B2B z potencjalnymi partnerami po stronie chińskiej organizowanych bezpłatnie przez Wydział Promocji Handlu i Inwestycji w Szanghaju.

Polska miała również okazję prezentacji swojego dorobku kulinarnego w trakcie pokazu kulinarnego „La Cuisine by SIAL – Culinary Demonstration” pod hasłem „Poland tastes yummy!”. W roli „przewodników” po tradycyjnej rodzimej kuchni, fantastycznie sprawdzili się polscy kucharze – Pan Karol Okrasa oraz Pan Marcin Piotrowski.

Jednocześnie przez wszystkie dni targowe odbywały się pokazy kulinarne na stoisku narodowym – w tym czasie odwiedzający nasze stoisko mieli możliwość spróbowania tradycyjnych polskich dań serwowanych przez utalentowanych polskich kucharzy – Pana Marcina Piotrowskiego i Pana Konrada Birka.

Wyjątkowa – bo szeroka, bogata w smaki i zapachy ekspozycja polskich produktów spotkała się z uznaniem zwiedzających i potencjalnych partnerów biznesowych.

Polscy przedsiębiorcy mieli okazję w doskonałej lokalizacji i aranżacji stoisk prowadzić rozmowy biznesowe i czuć się doskonale w towarzystwie również dużych ekspozycji innych krajów.

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w kolejnych działaniach promocyjnych organizowanych przez Agencję Rynku Rolnego.



POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę