Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Sukces Mlekovity na POLAGRZE

21 września 2007
Od wielu lat Mlekovita bierze udział w największej branżowej imprezie wystawienniczej, jaką jest Polagra Food. Udział w targach to okazja do promowania swojego wizerunku i prezentowania szerokiej oferty produktów. Dbamy o atrakcyjny wystrój stoiska oraz efektowną oprawę plastyczną. Wszystko to owocuje dobrą rozpoznawalnością firmy. Bardzo istotnym aspektem uczestnictwa w targach Polagra Food są bezpośrednie rozmowy z partnerami handlowymi, odwiedzającymi stoisko. O obecności na Polagrze informujemy naszych kontrahentów i partnerów. Wiele z takich kontaktów przynosi wymierne rezultaty w postaci nawiązania bliskiej współpracy.

MLEKOVITA to marka ceniona na rynku polskim i zagranicznym. Osiąganie coraz lepszych wyników, zarówno finansowych, w skupie i przerobie surowca, jak i w efektywności zarządzania, przekłada się na systematyczny wzrost jej wartości. Marka MLEKOVITA to obietnica stabilności, gwarancja jakości i powszechnej dostępności produktów, to przede wszystkim satysfakcja i spełnienie oczekiwań konsumenta poprzez stałe udoskonalanie i wprowadzanie innowacji, to także pełna identyfikowalność produktu i jego cech.

     


Na tegorocznych targach Polagra Food MLEKOVITA otrzymała aż 5 nagród: dwa Złote Medale za ser Sokół w plastrach i Ementaler z Zakopanego, Nagrodę Specjalną Krajowej Rady Spółdzielczej oraz dwie nagrody przyznane przez organizatora targów: Hit Publiczności i tytuł Najbardziej Medialnej Marki Mleczarskiej.

MLEKOVITA otrzymała  Nagrodę Specjalną Prezesa Krajowej Rady Spółdzielczej w konkursie „Mister i Junior Exportu Produktów Żywnościowych 2007” za export produktów ze szczególnym uwzględnieniem sera Favita. Nagrody w tym konkursie przyznane zostały jedynie niewielkiej liczbie produktów, które odgrywają dużą rolę w rozwoju gospodarki narodowej. Ser FAVITA jest świetnym przykładem osiągnięć eksportowych oraz szczególnych walorów jakościowych i ekonomicznych. Ten wspaniały ser sałatkowo-kanapkowy posiada miękką i elastyczną konsystencję, białą barwę oraz lekko słony smak. Jest źródłem pełnowartościowego białka, łatwo przyswajalnego tłuszczu oraz witamin i soli mineralnych. Ser FAVITA jest przeznaczony do przygotowywania różnorodnych sałatek, sosów i kanapek oraz innych dań obiadowych, nadając im oryginalne atrybuty smakowe.

Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich zdobyły 2 sery twarde dojrzewające produkowane przez MLEKOVITĘ: ser Sokół w plastrach oraz ser Ementaler z Zakopanego. Spółdzielnia Mleczarska  MLEKOVITA w Wysokiem Mazowieckiem ma ponad 70-letnią tradycję w produkcji serów podpuszczkowych dojrzewających. Teren działalności zakładu obejmuje region tzw. „Zielonych Płuc Polski” o niskim skażeniu chemicznym i radiologicznym. Przez dziesiątki lat zdobywano praktykę i unowocześniano linie technologiczne do produkcji serów dojrzewających.

          Ser dojrzewający SOKÓŁ  to  ser pełnotłusty, charakteryzujący się elastycznym, zwartym i jednolitym miąższem w całej masie oraz okrągłych i owalnych oczkach. Posiada łagodny słodkawo-orzechowy aromat i oryginalne walory smakowe.

W bieżącym roku na rynek wprowadzona została innowacja sera SOKÓŁ – ser SOKÓŁ 150 g w plastrach w nowoczesnym opakowaniu ze sztywnej folii z mechanizmem zamknij /  otwórz.

Ser EMENTALER Z ZAKOPANEGO produkowany jest przez Podhalański Zakład Produkcyjny, który ma kilkudziesięcioletnią tradycję w produkcji serów dojrzewających. Ementaler z Zakopanego to jedyny prawdziwy Ementaler, produkowany metodą tradycyjną z mleka prosto z Tatr.

Ser EMENTALER to ser pełnotłusty, charakteryzujący się elastycznym, zwartym i jednolitym miąższem w całej masie oraz okrągłymi i owalnymi oczkami. Ma łagodny orzechowy, słodkawy aromat. Dzięki swoim atrakcyjnym i niepowtarzalnym walorom organoleptycznym, zyskał uznanie konsumentów krajowych i zagranicznych oraz koneserów tego typu sera. Ser EMENTALER Z ZAKOPANEGO to tradycja dobrego smaku.

Sery SOKÓŁ i EMENTALER, produkowane przez MLEKOVITĘ są cennym źródłem białka, tłuszczu mlecznego o unikalnym składzie oraz bogatym źródłem wapnia, soli mineralnych, witamin i mikroelementów. Spożycie 100 g tych produktów zapewnia 125% dziennego zalecanego spożycia wapnia. Dzięki zastosowanej technologii i własnym recepturom sery produkowane przez MLEKOVITĘ posiadają oryginalne walory smakowo-zapachowe.  

Złoty Medal MTP ma uznaną tradycję i renomę, a w powojennej historii Targów Poznańskich przyznawany jest od 1979 roku i cieszy się dużym uznaniem wystawców krajowych i zagranicznych. Uzyskanie tak ważnego wyróżnienia na targach doceniane jest także wśród profesjonalistów.

            Na tegorocznych targach Polagra Food marka MLEKOVITA otrzymała 2 nagrody specjalne organizatora targów: tytuł Najbardziej Medialnej Marki Mleczarskiej oraz Hit Publiczności. Marka MLEKOVITA jest obecnie najdroższą marką na Podlasiu oraz najdroższą marką produktów mleczarskich w kraju, jak również trzecią marką wśród polskich marek żywnościowych. Marka  MLEKOVITA  została również wybrana jedną z najsilniejszych marek biznesowych „Business Superbrands” na rynku polskim.


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę