Na tatrzańskiej Gubałówce można podziwiać panoramę Tatr. Od niedawna z widoków korzystać mogą nie tylko turyści docierający w to miejsce, ale wszyscy, którzy wejdą na stronę www.luneta.metlife.pl. Dzięki dedykowanej stronie każdy może podziwiać górskie szczyty, przybliżać je i poszerzać swoją wiedzę na temat Tatr. Akcja nawiązuje do kampanii reklamowej MetLife.
Niebieska Luneta MetLife jest dostępna do 15 stycznia 2016 roku na tarasie Domu Gościnnego „Gubałówka”. Z lunety można korzystać nieodpłatnie. Dodatkowo turyści mogą wysłać bezpłatne pocztówki z widokiem Tatr, udostępnione na miejscu przy lunecie.
- Nasza akcja „Luneta” jest niestandardowym elementem kampanii reklamowej i jest prowadzona pod hasłem „Widoki na przyszłość sponsoruje MetLife” - wyjaśnia Izabela Ptaszyńska, Dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji MetLife.
Zarówno na stronie www.luneta.metlife.pl, jak i bezpośrednio w kanale MetLife w Polsce na platformie YouTube dostępny jest film z montażu lunety na Gubałówce.
***
Informacje o firmie
MetLife TUnŻiR S.A. jest spółką z grupy MetLife, Inc. wiodącej światowej firmy oferującej ubezpieczenia, renty kapitałowe i programy świadczeń pracowniczych. Poprzez swoje spółki zależne i stowarzyszone MetLife zajmuje czołową pozycję na rynkach w Stanach Zjednoczonych, Japonii, Ameryce Łacińskiej, Azji Wschodniej, Europie i na Bliskim Wschodzie. W Polsce MetLife oferuje szeroki zakres ubezpieczeń na życie, zarówno indywidualnych, jak i grupowych, fundusze emerytalne oraz fundusze inwestycyjne.