Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Słone przekąski - biznes na ludzkiej słabości

19 marca 2004

Jak wynika z badań rynkowych, prawie 65% Polaków chipsy i chrupki je co najmniej raz na tydzień. Nawiasem mówiąc, Frito Lay, jeden z czołowych producentów chipsów, w swojej międzynarodowej reklamie emitowanej także w Polsce, skreślił osoby starsze jako "grupę docelową" konsumentów. Osoby starsze to ludzie w wieku powyżej 36 lat.

Według badania TSN OBOP, słone przekąski kojarzą się Polakom przede wszystkim z czymś szybkim i przyjemnym, do zjedzenia między posiłkami. Także z czymś, czego nie trzeba spożywać tradycyjnie przy stole, ale tam, gdzie dopadnie nas głód lub ochota. I w tym tkwi bodaj istota rewolucji nowej generacji przekąsek. Rynek słonych przekąsek w Polsce i w Europie ma wąską paletę wyrobów. Składa się z pięciu segmentów, z których w naszym kraju dominuja trzy: chipsy ziemniaczane, ekstrudowane chrupki kukurydziane oraz słone paluszki, precelki i krakersy.


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę