Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Śliwki będą promowane w Unii

27 czerwca 2012
FAMMU/FAPA podaje, że z pierwszym dniem lata do kampanii promującej zdrowe odżywianie wśród unijnych dzieci - kampanii "Mr Fruitness", o której wspominaliśmy niejednokrotnie w naszych raportach, dołączył nowy owoc, który zdaniem unijnych ekspertów zdecydowanie kojarzy się z produktem letnim. Śliwka, bo o niej mowa, będzie przez cały okres letni promowana przez tego dziecięcego bohatera - "Mr Fruitness-a" jako owoc pełen walorów odżywczych, smaczny i kolorowy.
Przede wszystkim kampania skupi się na walorach odżywczych, a do dzieci ma trafić przekaz, iż to właśnie śliwka jest świetnym "regeneratorem" sił po letnim wysiłku fizycznym.

Przypomnijmy, iż trwająca od kilku lat unijna kampania "Fruitness, enjoy it" objęła do tej pory wsparcie dla takich owoców jak gruszki, brzoskwinie, nektarynki czy kiwi i śliwki, a swoim terenem promocji między innymi Niemcy, Austrię, Polskę, Wielką Brytanię czy Szwecję.


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę