Biogas Poland 2025 950
biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

Śliwki będą promowane w Unii

27 czerwca 2012
FAMMU/FAPA podaje, że z pierwszym dniem lata do kampanii promującej zdrowe odżywianie wśród unijnych dzieci - kampanii "Mr Fruitness", o której wspominaliśmy niejednokrotnie w naszych raportach, dołączył nowy owoc, który zdaniem unijnych ekspertów zdecydowanie kojarzy się z produktem letnim. Śliwka, bo o niej mowa, będzie przez cały okres letni promowana przez tego dziecięcego bohatera - "Mr Fruitness-a" jako owoc pełen walorów odżywczych, smaczny i kolorowy.
Przede wszystkim kampania skupi się na walorach odżywczych, a do dzieci ma trafić przekaz, iż to właśnie śliwka jest świetnym "regeneratorem" sił po letnim wysiłku fizycznym.

Przypomnijmy, iż trwająca od kilku lat unijna kampania "Fruitness, enjoy it" objęła do tej pory wsparcie dla takich owoców jak gruszki, brzoskwinie, nektarynki czy kiwi i śliwki, a swoim terenem promocji między innymi Niemcy, Austrię, Polskę, Wielką Brytanię czy Szwecję.


POWIĄZANE

Naruszenie polskiej przestrzeni powietrznej przez kilkanaście rosyjskich dronów ...

Wczoraj, 11 września, przed siedzibą Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Wars...

Polska wieś weszła w okres żniw z historycznym poziomem inwestycji. Inflacja w c...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę