MERCOSUR1

Sery w plastrach 1 kg z Mlekovity

14 maja 2010
Mekovita, potentat rynku mleczarskiego,   w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku (szczególnie  HoReCa, oraz rynku tradycyjnego - z tego wygodnego rozwiązania korzystają małe sklepy nie posiadające warunków do krojenia sera) uzupełniła linię szlachetnych serów twardych dojrzewających w plastrach  w  wygodnym, nowoczesnym opakowaniu – sztywnej folii  z  funkcją  „otwórz – zamknij” o nowy asortyment  serów  w  opakowaniu 1 kg:
·         Ser Mazdamer
·         Ser Tylżycki
·         Ser Gouda

     


Sery stanowią naturalny, starannie wytworzony produkt o wysokiej zawartości potrzebnych dla organizmu związków mineralnych i witamin. Zawierają więcej witamin A,D,B2, i B12 niż większość artykułów spożywczych. Charakteryzują się  elastyczną  konsystencją, bogatym - nietuzinkowym wachlarzem smakowym oraz aromatem -  osiągniętym dzięki zastosowaniu unikalnej technologii produkcji.

Mekovita to największa mleczarska grupa kapitałowa  w Polsce i niekwestionowany lider branży. Grupa Mekovita jest firmą ze 100-procentowym kapitałem polskim, o długoletniej tradycji i z ustaloną marką nie tylko na rynku polskim, ale również za granicą. Tworzą ją zakłady zajmujące się przetwórstwem i dystrybucją wyrobów mleczarskich: macierzysty w Wysokiem Mazowieckiem, a także w Bielsku Podlaskim, Morągu, Zakopanem, Lubawie, Działdowie,  Pilicy i Baranowie oraz magazyny dystrybucyjne w  Chrzanowie, Kluczborku, Kowalewie Pomorskim, Piasecznie, Wyszkowie, Łodzi, Białymstoku, Brzesku,  Goręczynie i Wolsztynie. Wytwarza szeroki asortyment markowych produktów (ponad 300,w tym m.in.: sery twarde dojrzewające typu holenderskiego, szwajcarskiego i angielskiego, sery topione i wędzone, sery sałatkowo – kanapkowe, serek ziarnisty, sery mozzarella, mleka UHT o zróżnicowanej pojemności i zawartości tłuszczu, mleka pasteryzowane, śmietanki UHT, mleczka zagęszczone, mleczka smakowe, kefiry, jogurty, maślanki, twarogi  i twarożki smakowe, śmietany i śmietanki homogenizowane, masła i miksy maślane, mleka w proszku oraz serwatkę w proszku), które są liderami kategorii w branży (np. mleko POLSKIE w butelce, mleko WYPASIONE, ser FAVITA, ser SOKÓŁ, masło ekstra POLSKIE, itp.) i za swój największy sukces uznaje przede wszystkim satysfakcję klientów. Najwyższa jakość oferowanych produktów zdobyła uznanie i zaufanie klientów, czego dowodem jest utrzymywana od lat pozycja lidera w Polsce oraz lidera eksportu wśród przedsiębiorstw branży mleczarskiej. Efektywność zarządzania i osiągane rokrocznie coraz lepsze wyniki finansowe, bezpośrednio przekładają  się na systematyczny wzrost wartości marki, która według najnowszego rankingu opublikowanego przez dziennik RZECZPOSPOLITA jest obecnie najdroższą marką  produktów mleczarskich w kraju, jak również drugą marką wśród polskich marek żywnościowych.



POWIĄZANE

Wczoraj, Tomasz Ognisty, wiceprzewodniczący NSZZ RI Solidarność był przesłuchiwa...

W ostatnich latach mamy coraz częściej do czynienia z nietypową pogodą. Łagodne ...

Brazylijski gigant mięsny JBS inwestuje w rynek jaj konsumpcyjnych poprzez nabyc...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę