Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Sery w plastrach 1 kg z Mlekovity

14 maja 2010
Mekovita, potentat rynku mleczarskiego,   w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku (szczególnie  HoReCa, oraz rynku tradycyjnego - z tego wygodnego rozwiązania korzystają małe sklepy nie posiadające warunków do krojenia sera) uzupełniła linię szlachetnych serów twardych dojrzewających w plastrach  w  wygodnym, nowoczesnym opakowaniu – sztywnej folii  z  funkcją  „otwórz – zamknij” o nowy asortyment  serów  w  opakowaniu 1 kg:
·         Ser Mazdamer
·         Ser Tylżycki
·         Ser Gouda

     


Sery stanowią naturalny, starannie wytworzony produkt o wysokiej zawartości potrzebnych dla organizmu związków mineralnych i witamin. Zawierają więcej witamin A,D,B2, i B12 niż większość artykułów spożywczych. Charakteryzują się  elastyczną  konsystencją, bogatym - nietuzinkowym wachlarzem smakowym oraz aromatem -  osiągniętym dzięki zastosowaniu unikalnej technologii produkcji.

Mekovita to największa mleczarska grupa kapitałowa  w Polsce i niekwestionowany lider branży. Grupa Mekovita jest firmą ze 100-procentowym kapitałem polskim, o długoletniej tradycji i z ustaloną marką nie tylko na rynku polskim, ale również za granicą. Tworzą ją zakłady zajmujące się przetwórstwem i dystrybucją wyrobów mleczarskich: macierzysty w Wysokiem Mazowieckiem, a także w Bielsku Podlaskim, Morągu, Zakopanem, Lubawie, Działdowie,  Pilicy i Baranowie oraz magazyny dystrybucyjne w  Chrzanowie, Kluczborku, Kowalewie Pomorskim, Piasecznie, Wyszkowie, Łodzi, Białymstoku, Brzesku,  Goręczynie i Wolsztynie. Wytwarza szeroki asortyment markowych produktów (ponad 300,w tym m.in.: sery twarde dojrzewające typu holenderskiego, szwajcarskiego i angielskiego, sery topione i wędzone, sery sałatkowo – kanapkowe, serek ziarnisty, sery mozzarella, mleka UHT o zróżnicowanej pojemności i zawartości tłuszczu, mleka pasteryzowane, śmietanki UHT, mleczka zagęszczone, mleczka smakowe, kefiry, jogurty, maślanki, twarogi  i twarożki smakowe, śmietany i śmietanki homogenizowane, masła i miksy maślane, mleka w proszku oraz serwatkę w proszku), które są liderami kategorii w branży (np. mleko POLSKIE w butelce, mleko WYPASIONE, ser FAVITA, ser SOKÓŁ, masło ekstra POLSKIE, itp.) i za swój największy sukces uznaje przede wszystkim satysfakcję klientów. Najwyższa jakość oferowanych produktów zdobyła uznanie i zaufanie klientów, czego dowodem jest utrzymywana od lat pozycja lidera w Polsce oraz lidera eksportu wśród przedsiębiorstw branży mleczarskiej. Efektywność zarządzania i osiągane rokrocznie coraz lepsze wyniki finansowe, bezpośrednio przekładają  się na systematyczny wzrost wartości marki, która według najnowszego rankingu opublikowanego przez dziennik RZECZPOSPOLITA jest obecnie najdroższą marką  produktów mleczarskich w kraju, jak również drugą marką wśród polskich marek żywnościowych.



POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę