A_BIO_AGRO_950

Rynek wódki maleje, z wyjątkiem produktów luksusowych

5 stycznia 2016

Choć rynek wódki w Polsce się ostatnio kurczy, to jednak sprzedaż wódek luksusowych rośnie. Polacy piją mniej, ale za to alkohole coraz lepszej jakości - mówi Pulsowi Biznesu Charles Gibb, globalny menedżer marki Belvedere Vodka z portfolio LVMH.
Gibb zwraca uwagę, że coraz więcej Europejczyków odchodzi od tanich alkoholi słabej jakości na rzecz droższych, na czym korzystają takie marki jak Belvedere, Grey Goose czy Ketel One.
Jak wskazuje w Pulsie Biznesu - duży potencjał mają rynki Azji, Ameryce Południowej i Australii. Jego zdaniem konsumenci odkrywają tam powoli, że wódka jest najlepszym z mocnych alkoholi i najbardziej uniwersalnym.

 


POWIĄZANE

Pan Grzeogorza Jedamski, rolnik emeryt od kilku lat zabiego o sprawiedliwą wysok...

Chaber bławatek (Centaurea cyanus L.), nazywany potocznie bławatkiem, to jeden z...

Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) oraz Centrum Kontroli i Prewencji...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę