A_BIO_AGRO_950

Rośnie sprzedaż piw niepasteryzowanych

5 stycznia 2016
Udział piwa niepasteryzowanego może się jeszcze podwoić - uważają cytowani przez Puls Biznesu eksperci. Jak podaje gazeta, na razie jego udział w rynku wynosi 2 proc. Dynamika tego piwa przekracza jednak 10 proc.

Wg różnych prognoz tegoroczna sprzedaż piwa spadnie o 3-5 proc. w stosunku do roku ubiegłego, do 30 mln hl.

Zdaniem ekspertów cytowanych przez "PB" piwo niepasteryzowane będzie jednak nadal produktem niszowym, wybieranym przez bardziej wymagających i bogatszych konsumentów. Jest on znacznie droższy, a to z tego powodu, że ma krótki termin spożycia i trzeba go szybko sprzedać. Stąd jego dystrybucja jest dużym wyzwaniem.


POWIĄZANE

Rosnące zainteresowanie konsumentów produktami bio oraz potrzeba zrównoważonego ...

Polscy sadownicy i konsumenci pod presją kolejnych podwyżek. Apel KUPS do posłów...

Współczesny rynek suplementów diety rozwija się w błyskawicznym tempie. Konsumen...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę