Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Rośnie sprzedaż piw niepasteryzowanych

5 stycznia 2016
Udział piwa niepasteryzowanego może się jeszcze podwoić - uważają cytowani przez Puls Biznesu eksperci. Jak podaje gazeta, na razie jego udział w rynku wynosi 2 proc. Dynamika tego piwa przekracza jednak 10 proc.

Wg różnych prognoz tegoroczna sprzedaż piwa spadnie o 3-5 proc. w stosunku do roku ubiegłego, do 30 mln hl.

Zdaniem ekspertów cytowanych przez "PB" piwo niepasteryzowane będzie jednak nadal produktem niszowym, wybieranym przez bardziej wymagających i bogatszych konsumentów. Jest on znacznie droższy, a to z tego powodu, że ma krótki termin spożycia i trzeba go szybko sprzedać. Stąd jego dystrybucja jest dużym wyzwaniem.


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę