MERCOSUR1
TSW_XV_2025

Rewolucja w barach szybkiej obsługi

7 września 2011
W przyszłym tygodniu ok. 1200 barów McDonalda w Wielkiej Brytanii zacznie zamieszczać w karcie dań informacje o kaloryczności potraw. Inicjatywę podjęto w ramach rządowego programu walki z otyłością i promowania zdrowszego odżywiania.

McDonald's już zamieszcza informacje na temat kalorii w swoich produktach na stronach internetowych. Po raz pierwszy jednak pojawią się one na wiszących w restauracjach podświetlonych tablicach z menu.

W 2008 roku pierwsze tablice z kaloriami pojawiły się w sieci McDonalda w Nowym Jorku.

Kierownictwo brytyjskiego McDonalda obiecało, że z produktów zostaną również usunięte tłuszcze nienasycone; nie ma jednak na razie mowy o zmniejszeniu ilości soli.

Wśród sieci, które przystąpiły do rządowego programu informowania o zawartości kalorii, są jeszcze KFC, Pizza Hut i Starbucks.



POWIĄZANE

W ostatnich latach przemysł rozrywkowy w Polsce przechodzi dynamiczne zmiany. Dz...

W dzisiejszym świecie, w którym technologia jest nieodłącznym elementem życia co...

W dzisiejszym świecie zmiany w gospodarce zachodzą w zastraszającym tempie. Prze...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę