Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Retail Innovations Theatre - cykl warsztatów dla branży handlowej

5 stycznia 2016
Podczas Targów RetailShow 2014, które odbędą się w dniach 19 i 20 listopada br. w EXPO XXI w Warszawie, zorganizowany zostanie Retail Innovations Theatre, czyli cykl bezpłatnych branżowych warsztatów. Eksperci opowiedzą o budowaniu wizerunku, urządzaniu sklepu zgodnie z zasadami komunikacji produktowej, a także przybliżą zasady funkcjonowania systemów franczyzowych. Przedstawione zostaną również produkty nagrodzone w konkursie Innowacje Handlu 2014.

Retail Innovations Theatre to dwudniowy program warsztatów z zakresu projektowania i aranżacji sklepów oraz systemów franczyzowych stosowanych w branży handlowej. Zostaną tam również zaprezentowane innowacyjne produkty. W warsztatach biorą udział właściciele sklepów, zarządy sieci handlowych oraz osoby odpowiedzialne za właściwą ekspozycję produktów w sklepach. Wykłady odbywać się będą w godzinach od 10:00 do 15:00, 19 i 20 listopada br.

Idealny sklep
Wiodącą tematyką warsztatów będzie sztuka kreowania przestrzeni sklepowej tak, aby oferowane produkty i usługi były łatwo dostępne i znajdowały się w centrum uwagi kupującego.

Dr Marek Borowiński, ekspert Visual Merchandisingu oraz psychologii koloru, w trakcie swych warsztatów przybliży wiedzę dotyczącą zachowań zakupowych klientów oraz psychofizjologii widzenia i ergonomii zachowań klienta. Jak twierdzi, sklep zaaranżowany z zgodnie zasadami tej nauki dużo łatwiej odniesie sukces sprzedażowy. – Z moich warsztatów chętnie korzystają właściciele niewielkich sieci sklepów, którzy potrzebują skompilowanej pomocy w ich urządzaniu w obszarze komunikacji produktowej, a którzy nie dysponują jeszcze w swych strukturach wyspecjalizowanymi działami – dodaje. W trakcie warsztatów dr Marek Borowiński podzieli się także wiedzą na temat światowych trendów w rozwoju handlu detalicznego.



Z kolei Dagmara Habiera, trener i konsultant z VM Studio Retail Solution, skupi się na tematyce projektowania konceptu i strategii Visual Merchandisingowej, a także planowaniu strategii obsługi klienta. Jak twierdzi ekspertka, pomimo rozwoju sprzedaży internetowej, dobrze zaprojektowany sklep stacjonarny z interesującą ekspozycją nadal jest kluczem do sukcesu każdej marki. Z kolei bezpośredni kontakt z profesjonalnym sprzedawcą, który doradzi i rozwieje wątpliwości, pozostaje bezcenny. – Dobrze obsłużony klient wróci do nas i, co więcej, będzie przekonany o słuszności wydania pieniędzy w tym miejscu następnym razem – podsumowuje.    

Franczyza bez tajemnic
Drugiego dnia Targów RetailShow ekspert Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych przybliży istotę prowadzenia działalności gospodarczej w ramach sieci franczyzowej. Przedstawi podstawowe zasady oraz powody, dla których warto korzystać z tej formy prowadzenia biznesu. Nie zabraknie także informacji na temat czynników ryzyka, a także wad i zalet franczyzy.

Informacje praktyczne
Retail Innovations Theatre 2014 będzie odbywał się przez oba targowe dni w godzinach 10:00 – 15:00 w wydzielonej przestrzeni hali wystawienniczej w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Stanowi on część programu wydarzeń towarzyszących V Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow 2014, których organizatorem jest firma ECP Polska. Udział w warsztatach i targach jest bezpłatny.

Więcej informacji: http://www.retailshow.pl/pl/innovation-theatre
Rejestracja ma targi: http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja

POWIĄZANE

20 listopada 2024 roku, w Warszawie odbyło się VI Posiedzenie Krajowej Rady Izb ...

Minister Polityki Agrarnej i Żywności Ukrainy Witalij Koval oraz Minister Rolnic...

Według stanu na 20 listopada od początku tego miesiąca koleją na Ukrainie przewi...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę