Biogaz_III Forum 2025

Reklamy świąteczne są skierowane głównie do dzieci

5 stycznia 2016
Jak podał portal gazeta.pl, zdaniem Tomasza Szlendaka z Instytutu Socjologii UMK w Toruniu, sklepy wykorzystują tendencję Polaków do uderzeniowego kupowania związanego ze świętami kalendarzowymi.
Jak mówi prof. Szlendak w rozmowie z portalem gazeta.pl, reklamy świąteczne są kierowane głównie do dzieci, które zachęcają rodziców do odwiedzenia galerii handlowych oraz do mieszkańców mniejszych miast. Sieci handlowe mają kłopot ze zmobilizowaniem bogatych konsumentów, którzy zaczynają dostrzegać wartość spędzania świąt w gronie rodzinnym z własnoręcznie robionymi ozdobami - mówi Szlendak. - Wcześniej to telewizja ogniskowała czas rodzinny. Teraz rodzina przebywa ze sobą chodząc po supermarketach - dodaje.


POWIĄZANE

Nowoczesne gospodarstwa mleczne stawiają na efektywność i automatyzację. Jednym ...

Obowiązujące od początku 2025 roku nowe przepisy dotyczące podatku od nieruchomo...

Nie ma smaku bardziej letniego niż miód. Wystarczy odkręcić słoik, by poczuć zap...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę