Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Reklamy świąteczne są skierowane głównie do dzieci

5 stycznia 2016
Jak podał portal gazeta.pl, zdaniem Tomasza Szlendaka z Instytutu Socjologii UMK w Toruniu, sklepy wykorzystują tendencję Polaków do uderzeniowego kupowania związanego ze świętami kalendarzowymi.
Jak mówi prof. Szlendak w rozmowie z portalem gazeta.pl, reklamy świąteczne są kierowane głównie do dzieci, które zachęcają rodziców do odwiedzenia galerii handlowych oraz do mieszkańców mniejszych miast. Sieci handlowe mają kłopot ze zmobilizowaniem bogatych konsumentów, którzy zaczynają dostrzegać wartość spędzania świąt w gronie rodzinnym z własnoręcznie robionymi ozdobami - mówi Szlendak. - Wcześniej to telewizja ogniskowała czas rodzinny. Teraz rodzina przebywa ze sobą chodząc po supermarketach - dodaje.


POWIĄZANE

Trwa serial związany ze zwrotami gruntów rolnych dzierżawionych przez podmioty (...

Integracja ukraińskiego rynku rolnego z Unią Europejską wymaga zwiększenia ogóln...

Według stanu na 21 listopada cukrownie zrzeszone w Krajowym Stowarzyszeniu Produ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę