Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Reklama na krowie

21 stycznia 2004

- Nawet krowa może być medium w przekazywaniu treści społecznych - uważa Karol Kowalski, koordynator projektów reklamowych w Fundacji Komunikacji Społecznej.

W Serbii podczas rewolucji przeciw reżimowi Slobodana Milosevica młodzi ludzie z ruchu oporu malowali swoje hasła na krowach. To był strzał w dziesiątkę.

Krowy z napisem "Nie dla Milosevica" czy "Przyłącz się do demonstracji" przyciągały uwagę nie tylko okolicznej ludności, ale też międzynarodowych mediów. W reklamie społecznej najważniejszy jest pomysł. Musi być oczywiście dostosowany do specyfiki odbiorcy, ale poza tym nie ma żadnych ograniczeń. Chodzi o to, żeby znaleźć komunikat, którego odbiorca nie może przeoczyć.


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę