OPOLAGRA_2025

Realne podatki za handel w wirtualnym świecie

3 sierpnia 2013
Sprzedaż zbroi czy łupów zdobytych w grze online albo obrót bitcoinem. To tylko nieliczne przykłady działań w sieci, z których trzeba się rozliczyć z fiskusem - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Jak czytamy w gazecie, amatorzy popularnych gier sieciowych często nawet nie wiedzą, że mogą stać się przedmiotem zainteresowania Ministerstwa Finansów. Wystarczy wymienić stworzoną w grze wirtualną postać albo uzyskany przedmiot na realne pieniądze. Wtedy zyskiem może zainteresować się państwo, które uzna, że może pobrać od niego daninę.

Podatek od słońca: Hiszpania uderza w energetykę słoneczną
Fiskus przekracza granice
Potwierdzają to najnowsze interpretacje Ministerstwa Finansów.
Więcej w "Dzienniku Gazecie Prawnej".



POWIĄZANE

Nastroje w rolnictwie ostrożnie optymistyczne, choć sytuacja ekonomiczna wielu g...

Choć padel jest relatywnie prostym sportem, mniej kontuzjogennym, niż tenis i od...

Zielone Pola z Osadkowski rozpoczęte Ciepła zima, wiosenne przymrozki, susza już...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę