Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Puszka – nowy format Cydru Lubelskiego!

29 kwietnia 2015
AMBRA S.A. inauguruje kolejny sezon letni w wydaniu Cydru Lubelskiego
– ulubionego cydru Polaków. Producent wprowadza do sprzedaży nowy format opakowania – półlitrową puszkę. Jedyny naturalny polski cydr dostępny w puszce pojawi się na sklepowych półkach w maju bieżącego roku.


Poręczne, designerskie, półlitrowe opakowanie puszki Cydru Lubelskiego, dostępne wkrótce również w wygodnych 4-pakach, to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na lekki, orzeźwiający alkohol w opakowaniu, które jest bezpośrednią alternatywą dla piwa. Amatorzy cydru doceniają jego smak, lekkość, naturalność i uniwersalność, dzięki którym pasuje do wielu okazji, zarówno o charakterze towarzyskim, jak i kameralnym, niewymagającym specjalnej oprawy.

- Sukces cydru w nadchodzącym sezonie zależy od pełnego wejścia w dynamiczne, towarzyskie okazje konsumpcji, jako naturalnej i smacznej alternatywy dla piwa i piwa smakowego. Jak dotąd najważniejszym deficytem oferty kategorii był brak puszki, czyli wygodnego
i zwyczajowego opakowania piwnego, w którym realizowane jest około 50%  konsumpcji zarówno piw, jak i piw smakowych. Wprowadzenie puszki poszerza kontekst konsumpcji np.
o swobodne spotkania towarzyskie czy wyjścia w plener i jest kluczem do znaczącego wzrostu rynku w perspektywie najbliższych dwóch lat – mówi Michał Rozalicz, Dyrektor Marketingu AMBRA S.A.

Badania konsumenckie pokazują, że cydr stał się już niezwykle cenionym i rozpoznawalnym napojem alkoholowy. To najszybciej rosnący segment rynku w Polsce, który od dwóch lat wrasta w tempie 400% rocznie . Od momentu narodzin kategorii, jej niekwestionowanym liderem jest Cydr Lubelski z 55% udziałami
w rynku. Jego największą przewagą konkurencyjną jest bezkompromisowa strategia jakości produktu, stawiająca w procesie produkcji na całkowitą naturalność, pochodzącą ze świeżo tłoczonego soku z jabłek. Dziś Cydr Lubelski to synonim cydru w Polsce.

- Cydr jest odrębną kategorią lekkich napojów alkoholowych, ale jednak najbardziej zbliżoną do rynku piw, dlatego też powinien być eksponowany na półkach sklepowych właśnie w tym dziale, obok piw jasnych i smakowych. Według badań to właśnie te napoje konsumenci najczęściej zastępują cydrem. Szacujemy, że w tym roku Polacy wypiją ok. 20 mln litrów cydru, co oznacza podwojenie wielkości rynku. To najlepszy moment na poszerzenie portfolio marki o nowy format – dodaje Michał Rozalicz.



W wyglądzie puszki powtarzają się motywy graficzne charakterystyczne dla wszystkich opakowań Cydru Lubelskiego.

- Projekt puszki podkreśla wartość, świeżość i nowoczesność stworzonej marki. Dzięki dominacji bieli nowy format wyróżnia się na półce, a minimalistyczne trzy zielone jabłka, znak rozpoznawczy marki, skupiają na sobie uwagę klienta. Atrakcyjności i jakości dodaje delikatna złota linia. Pozostawiliśmy też ten sam font w logo. Chcieliśmy, aby wszystkie charakterystyczne już dla marki cechy również na puszce pojawiły się w komplecie. Dwa nowe elementy to pionowe hasło: „polski cydr naturalny”, które odróżnia produkt od konkurencji bazującej na koncentratach, oraz graficzne zaproszenie na Lubelskie Święto Młodego Cydru 2015 – mówi dr Maciej Konopka, założyciel pracowni Brandy Design, która od samego początku odpowiada za projekty graficzne marki.

Wprowadzeniu puszki do sprzedaży towarzyszy szereg działań sprzedażowo-marketingowych, obejmujących komunikację 360°. Do kanału tradycyjnego i nowoczesnego trafią dedykowane materiały POS. Planowane są również kampania telewizyjna, aktywności w prasie i internecie, eventy wizerunkowe. Przez wakacyjne miesiące ton komunikacji nadawać będzie trzecia edycja najbardziej orzeźwiającej trasy koncertowej w Polsce „Spragnieni Lata” z udziałem Julii Marcell, Skubasa oraz duetu Xxanaxx. Wielki finał trasy odbędzie się we wrześniu w Lublinie podczas Lubelskiego Święta Młodego Cydru – drugiego ogólnopolskiego festiwalu cydru w Polsce. Strefy orzeźwienia marki pojawią się również podczas największych letnich wydarzeń plenerowych, m.in. w czerwcu na Stadionie Legii w ramach Warszawskich Targów Designu WZORY.

Cydr Lubelski
Pojemność: Puszka 500 ml
Sugerowana cena: 3,99 zł 
Producent: AMBRA SA

 

*****
CYDR LUBELSKI to naturalny cydr (napój o zawartości 4,5% alk.) wytwarzany ze świeżo wyciśniętego soku z dojrzałych, polskich jabłek. Wyróżnia go naturalny sposób produkcji, wykorzystujący technologię do produkcji win musujących - fermentacja prosto z wytłoczonych jabłek. Dzięki temu ma intensywny, orzeźwiający smak. Jest świeży, bardzo lekki, pełen przyjemnych, naturalnych bąbelków i zdrowy. wyprodukowany w 100% ze świeżego soku jabłkowego, zawiera polifenole, błonnik i substancje odżywcze charakterystyczne dla soku jabłkowego. Nie zawiera barwników ani aromatów. Jest produktem bezglutenowym.



POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę