Biogaz_III Forum 2025

Promocja do marca

19 marca 2009
Tylko do końca marca czeka Agencja Rynku Rolnego na projekty programów promujących spożycie polskiej żywności za granicą. Szansę na akceptację przez Bruksele i dofinansowanie 80% wartości projektu są bardzo duże.

Obecnie dzięki unijnej pomocy finansowej w kraju trwa kampania promująca spożycie owoców, warzyw oraz soków. Połowę wartości projektu sfinansowała Unia Europejska, 30% rząd, a resztę wyłożyła Krajowa Unia Producentów Soków.

Julian Pawlak – KUPS: bez pomocy środków unijnych, taka promocja na terenie krajów trzecich tak zwanych, czyli poza unijnych nie byłaby możliwa.

Agencja Rynku Rolnego do końca marca czeka na zgłoszenia organizacji przedsiębiorców zainteresowanych uzyskaniem unijnego dofinansowania. Tym razem dotyczą one promocji spożycia polskiej żywności poza granicami Unii Europejskiej. I to może być spore ułatwienie.

Piotr Kondraciuk – Agencja Rynku Rolnego: bardzo dużo programów składanych na promocję na kraje trzecie uzyskuje, tam jest dużo mniejsza konkurencja na rynku niż w przypadku promocji na rynku wewnętrznym.

I choćby dlatego przedsiębiorcy powinni się tym zainteresować. Zwłaszcza, że w czasach kryzysu finansowego budżety na reklamę i promocję są cięte w pierwszej kolejności.


POWIĄZANE

Zasuszenie to nie wakacje od pracy utwierdzonej w komórkach nabłonka wymienia; t...

Krajowa Rada Izb Rolniczych ostro reaguje na działania KOWR: domaga się wstrzyma...

Strategiczne partnerstwo Uzbekistanu i Grupy X5 – nowa era w eksporcie produktów...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę