A_BIO_AGRO_950

Producenci piwa zwiększyli wydatki na reklamy w 2010 r. o ok. 30 proc.

5 stycznia 2016

Senatorowie chcą ograniczyć medialną ekspansję największych browarów, które w ubiegłym roku wydały około 400 mln zł na reklamę. Wydatki czołowych producentów piwa były o ok. 100 mln zł wyższe niż rok wcześniej - podaje Rzeczpospolita.

W 2010 r. browary zwiększyły wydatki na reklamy
Według szacunków Kantar Media ponaddwukrotnie więcej w 2010 r. przeznaczył na reklamę Royal Unibrew. Aktywność w mediach przełożyła się na wzrost sprzedaży piw Łomża o ok. 30 proc.
Jak informuje Rzeczpospolita producenci piwa nie szczędzą również wydatków na sponsoring. W ostatnim czasie Carlsberg Polska został sponsorem festiwalu muzycznego Przystanek Woodstock.
Jednak nie wszystkim podobają sie działania reklamowe browarów. Projekt nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości przygotowany przez senatorów PiS, PO i PSL poparły senackie komisje Rodziny i Polityki Społecznej, Ustawodawczej oraz Kultury i Środków Przekazu. Nowela zakłada, że piwo mogłoby być reklamowane od godz. 23., podczas gdy obecnie reklamy mogą się pojawiać od 20.


POWIĄZANE

W dniach 2–4 grudnia 2025 roku w Ptak Warsaw Expo odbędą się Międzynarodowe Targ...

Wygląda na to, że Bruksela na razie spanikowała i Parlament Europejski wycofuje ...

Zarząd Tarczyński S.A. podjął decyzję o odstąpieniu od przeprowadzenia oferty pu...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę