Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Producenci piwa zwiększyli wydatki na reklamy w 2010 r. o ok. 30 proc.

5 stycznia 2016

Senatorowie chcą ograniczyć medialną ekspansję największych browarów, które w ubiegłym roku wydały około 400 mln zł na reklamę. Wydatki czołowych producentów piwa były o ok. 100 mln zł wyższe niż rok wcześniej - podaje Rzeczpospolita.

W 2010 r. browary zwiększyły wydatki na reklamy
Według szacunków Kantar Media ponaddwukrotnie więcej w 2010 r. przeznaczył na reklamę Royal Unibrew. Aktywność w mediach przełożyła się na wzrost sprzedaży piw Łomża o ok. 30 proc.
Jak informuje Rzeczpospolita producenci piwa nie szczędzą również wydatków na sponsoring. W ostatnim czasie Carlsberg Polska został sponsorem festiwalu muzycznego Przystanek Woodstock.
Jednak nie wszystkim podobają sie działania reklamowe browarów. Projekt nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości przygotowany przez senatorów PiS, PO i PSL poparły senackie komisje Rodziny i Polityki Społecznej, Ustawodawczej oraz Kultury i Środków Przekazu. Nowela zakłada, że piwo mogłoby być reklamowane od godz. 23., podczas gdy obecnie reklamy mogą się pojawiać od 20.


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę