Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju ogłosiło kolejna już edycje konkursu "Polska Pięknieje - 7 Cudów Funduszy Europejskich", w którym nagradzane są najlepsze projekty z zakresu rozwoju turystyki, infrastruktury sportowej i rekreacyjnej, zagospodarowania przestrzeni publicznej oraz rewitalizacji, które otrzymały dofinansowanie z pieniędzy Unii Europejskiej. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 17 lutego 2014 r.
W tym roku nominacje zostaną przyznane w siedmiu kategoriach: rewitalizacja (np. obszary miejskie, poprzemysłowe i powojskowe, przestrzeń użytkowa), zabytek (np. obiekty sakralne, pałace, zamki, historyczne układy urbanistyczne),produkt promocyjny (np. wydawnictwo, portal, kampania promocyjna),obiekt turystyczny (np. hotel, restauracja, muzeum, centrum kongresowe),turystyka aktywna (np. ścieżki rowerowe, szlaki wodne, szlaki turystyczne, parki rekreacyjne, obiekty sportowo-rekreacyjne), turystyka transgraniczna i międzynarodowa (np. szlak turystyczny, portal turystyczny, punkt widokowy, projekt turystyczny oparty na współpracy międzynarodowej i transgranicznej) i miejsce przyjazne dzieciom (np. parki tematyczne, ogródki jordanowskie, kompleksy rekreacji dziecięcej).
Nominowane i zwycięskie projekty będą zaprezentowane w albumie oraz przewodniku turystycznym. Główną nagrodą w konkursie są statuetki "Polska Pięknieje - 7 Cudów Funduszy Europejskich", tablice pamiątkowe, dyplomy, a także zindywidualizowane pakiety promocyjne.
Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić i przesłać formularz zgłoszeniowy. W przygotowaniu odpowiedzi na pytania i doborze materiałów ilustracyjnych pomoże poradnik "Jak poprawnie przygotować zgłoszenie". Wszystkie dokumenty znajdują się stronach: www.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz www.smartlink.pl Zgłoszenia przyjmuje Biuro Konkursu "Polska Pięknieje - 7 Cudów Funduszy Europejskich"
ul. Zjazd 2/460-653 Poznań. Wersję elektroniczną formularza należy przesłać na adres e-mail: konkurs@smartlink.pl.
8830905
1