Biogas Poland 2025 950
biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

Polacy ruszyli do sklepów po krajowe jabłka

4 grudnia 2014
Doskonałe efekty daje promocja w ramach akcji "Jem bo polskie". W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach wzrosła nawet o 100 proc. Zyskują na niej też warzywa - czytamy w "Rzeczpospolitej".

To rezultat działań największych sieci handlowych w Polsce, skupionych w Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, które postanowiły wspólnie zareagować na problem nadpodaży jabłek, jaki pojawił się po wprowadzeniu embarga na ich import do Rosji.

Kampania "Jem bo polskie" została zaplanowana do końca 2014 r., ale jest możliwe, że zostanie przedłużona.



POWIĄZANE

Powszechny pobór w Polsce musi objąć także kobiety Na łamach Klubu Jagiellońskie...

fot.Alicja Stefaniuk/KPRP/14.09.2025 Prezydent Karol Nawrocki składa hołd polski...

W dobie rosnącej świadomości ekologicznej coraz więcej podróżnych szukających wy...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę