biogaz_09_2025
biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

Polacy ruszyli do sklepów po krajowe jabłka

4 grudnia 2014
Doskonałe efekty daje promocja w ramach akcji "Jem bo polskie". W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach wzrosła nawet o 100 proc. Zyskują na niej też warzywa - czytamy w "Rzeczpospolitej".

To rezultat działań największych sieci handlowych w Polsce, skupionych w Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, które postanowiły wspólnie zareagować na problem nadpodaży jabłek, jaki pojawił się po wprowadzeniu embarga na ich import do Rosji.

Kampania "Jem bo polskie" została zaplanowana do końca 2014 r., ale jest możliwe, że zostanie przedłużona.



POWIĄZANE

Zakończona właśnie polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej miała być szans...

Kampania wyborcza ma swoją temperaturę, dynamikę, ostrość. W normalnym życiu pol...

9 lipca wygasa 90-dniowy okres zawieszenia wprowadzonych przez amerykańskiego pr...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę