OPOLAGRA_2025

Polacy nadrabiają zaległości w e-zakupach

24 stycznia 2015
Konsumenci z Polski coraz częściej kupują w sieci, a e-przedsiębiorcy inwestują w reklamę internetową - czytamy w "Pulsie Biznesu".
Jak wynika z badań firmy Sociomantic Labs, najwięcej pieniędzy w sieci wydali w ubiegłym roku Brytyjczycy - 112 mld euro. Na drugim miejscu są Niemcy - 45,8 mld euro. Natomiast roczne wydatki na ten cel w Polsce wynoszą zaledwie 5 mld euro. Zdaniem ekspertów wynika to z faktu o połowę mniejszej liczby ludności i słabszych zarobków. 76 proc. transakcji mobilnych w naszym kraju dotyczy zakupu biletów lotniczych.

Jednak eksperci uważają, że mimo, iż nadal w tym względzie jesteśmy daleko w tyle za innymi krajami europejskimi, to Polska nadrobi te zaległości w krótkim czasie.


POWIĄZANE

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. Syst...

Ruszył sezon pełen wyzwań i szans dla pszczelarzy Tegoroczny sezon miodowy rozpo...

Prezydent Andrzej Duda zaprosił na spotkanie Prezydenta elekta Karola Nawrockieg...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę