Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Polacy coraz sięgają po smakowe alkohole kosztem czystej

5 stycznia 2016
Jak podaje ,,Parkiet'', producenci alkoholi prześcigają się w pomysłach jeśli chodzi o wódki smakowe. W hurtowniach i sklepach pojawiają się właśnie nowe warianty wódki Krupnik, należącej do grupy Sobieski. Z kolei należąca do CEDC Żubrówka zyskała w te wakacje smak słodko-gorzki.
Krzysztof Kouyoumdjian, rzecznik CEDC, przyznaje, że Żubrówka Złota jest już siódmym nowym alkoholem smakowym, który firma wprowadziła na rynek od początku tego roku. W historii firmy dawno nie było tak wielu nowości, zaoferowanych konsumentom w tak krótkim czasie.
Jak informuje Parkiet z danych Nielsena wynika, że w ciągu ostatnich dwóch lat konsumpcja wódek o zawartości alkoholu poniżej 40 proc. zwiększyła się w Polsce o ponad 50 proc. Wprowadzając kolejne trunki smakowe firmy reagują na nowe trendy rynkowe, które pojawiły się nie tylko w Polsce.
Richard Hayes, dyrektor sprzedaży i marketingu Stock Spirits Group, właściciela m.in. Żołądkowej Gorzkiej, twierdzi, że do rozwoju rynku wódek smakowych w Europie Środkowo-Wschodniej przyczyniają się głównie kobiety i młodsi konsumenci.



POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę