europejskie forum rolników 2025

Pokochaj olej rzepakowy

3 grudnia 2015
Właśnie rozpoczął się III rok kampanii edukacyjno-informacyjnej „Pokochaj olej rzepakowy” mającej na celu podniesienie świadomości na temat walorów zdrowotnych oleju rzepakowego. Tegorocznym ambasadorem programu został Tomek Woźniak – młody, utalentowany kucharz i podróżnik.

W ramach  organizowanej przez Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju kampanii z udziałem Tomka Woźniaka przygotowano serię krótkich filmów kulinarnych, które mają stać się inspiracją do stosowania oleju rzepakowego na co dzień.  Pomysły na tradycyjne dania po tuningu czyli specjalność Tomka można znaleźć również na stronie programu: pokochajolejrzepakowy.pl. Filmy będą publikowane przez najbliższe 3 miesiące, a ich tematyka została dopasowana do sezonu zimowego. Znajdziemy zatem propozycje na święta czy karnawał – mówi Ewa Myśliwiec z PSPO.
Celem kampanii „Pokochaj olej rzepakowy” jest podniesienie wśród konsumentów świadomości walorów odżywczych i zdrowotnych oleju rzepakowego oraz jego znaczenia w codziennej diecie i profilaktyce zdrowotnej. Akcję wspiera liczne grono uznanych ekspertów, m.in. w poprzednim roku do programu dołączyła Katarzyna Bosacka.
Za przygotowanie konceptu oraz realizację działań z Tomkiem Woźniakiem dla PSPO odpowiada agencja Saatchi&Saatchi.




POWIĄZANE

W weekend sklepy czeka prawdziwy szturm. Polacy ruszą na świąteczne zakupy. Głów...

Federalna Służba Nadzoru Weterynaryjnego i Fitosanitarnego Rosji, podaje za pośr...

Badanie odzieży i bielizny zakupionych na dwóch azjatyckich platformach wykazało...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę