Właśnie rozpoczął się III rok kampanii edukacyjno-informacyjnej „Pokochaj olej rzepakowy” mającej na celu podniesienie świadomości na temat walorów zdrowotnych oleju rzepakowego. Tegorocznym ambasadorem programu został Tomek Woźniak – młody, utalentowany kucharz i podróżnik.
W ramach organizowanej przez Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju kampanii z udziałem Tomka Woźniaka przygotowano serię krótkich filmów kulinarnych, które mają stać się inspiracją do stosowania oleju rzepakowego na co dzień. Pomysły na tradycyjne dania po tuningu czyli specjalność Tomka można znaleźć również na stronie programu: pokochajolejrzepakowy.pl. Filmy będą publikowane przez najbliższe 3 miesiące, a ich tematyka została dopasowana do sezonu zimowego. Znajdziemy zatem propozycje na święta czy karnawał – mówi Ewa Myśliwiec z PSPO.
Celem kampanii „Pokochaj olej rzepakowy” jest podniesienie wśród konsumentów świadomości walorów odżywczych i zdrowotnych oleju rzepakowego oraz jego znaczenia w codziennej diecie i profilaktyce zdrowotnej. Akcję wspiera liczne grono uznanych ekspertów, m.in. w poprzednim roku do programu dołączyła Katarzyna Bosacka.
Za przygotowanie konceptu oraz realizację działań z Tomkiem Woźniakiem dla PSPO odpowiada agencja Saatchi&Saatchi.