Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Pokochaj olej rzepakowy

3 grudnia 2015
Właśnie rozpoczął się III rok kampanii edukacyjno-informacyjnej „Pokochaj olej rzepakowy” mającej na celu podniesienie świadomości na temat walorów zdrowotnych oleju rzepakowego. Tegorocznym ambasadorem programu został Tomek Woźniak – młody, utalentowany kucharz i podróżnik.

W ramach  organizowanej przez Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju kampanii z udziałem Tomka Woźniaka przygotowano serię krótkich filmów kulinarnych, które mają stać się inspiracją do stosowania oleju rzepakowego na co dzień.  Pomysły na tradycyjne dania po tuningu czyli specjalność Tomka można znaleźć również na stronie programu: pokochajolejrzepakowy.pl. Filmy będą publikowane przez najbliższe 3 miesiące, a ich tematyka została dopasowana do sezonu zimowego. Znajdziemy zatem propozycje na święta czy karnawał – mówi Ewa Myśliwiec z PSPO.
Celem kampanii „Pokochaj olej rzepakowy” jest podniesienie wśród konsumentów świadomości walorów odżywczych i zdrowotnych oleju rzepakowego oraz jego znaczenia w codziennej diecie i profilaktyce zdrowotnej. Akcję wspiera liczne grono uznanych ekspertów, m.in. w poprzednim roku do programu dołączyła Katarzyna Bosacka.
Za przygotowanie konceptu oraz realizację działań z Tomkiem Woźniakiem dla PSPO odpowiada agencja Saatchi&Saatchi.




POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę