Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Podpisanie umowy dotyczącej przeprowadzenia kampanii promocyjno-informacyjnej pt. „ Stół pełen smaków”

12 marca 2008
W dniu 6 marca 2008 r. w siedzibie Agencji Rynku Rolnego podpisano umowę dotyczącą przeprowadzenia dwuletniej kampanii promocyjno-informacyjnej pt. „ Stół pełen smaków”.
Agencję Rynku Rolnego reprezentował Bogdan Twarowski – prezes, organizację proponującą - Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego Wiesław Różański – prezes oraz Henryk Kania – wiceprezes.

Celem projektu jest promocja świeżej, schłodzonej, mrożonej wołowiny, cielęciny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych opartych na tych składnikach.
Efektem realizacji działań promocyjnych będzie wzrost konsumpcji wysokiej jakości wieprzowiny, wołowiny i cielęciny pochodzenia unijnego, zdobycie nowych rynków zbytu oraz przekonanie potencjalnych klientów o wyjątkowości wyrobów mięsnych pochodzących z krajów Wspólnoty.
Program realizowany będzie na rynkach USA i Korei Południowej. Budżet dwuletniej kampanii oszacowany został na kwotę 2 322 000 Euro.

POWIĄZANE

20 listopada 2024 roku, w Warszawie odbyło się VI Posiedzenie Krajowej Rady Izb ...

Minister Polityki Agrarnej i Żywności Ukrainy Witalij Koval oraz Minister Rolnic...

Według stanu na 20 listopada od początku tego miesiąca koleją na Ukrainie przewi...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę