Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Poczta Polska z nową kampanią na święta

11 listopada 2015
Poczta Polska rozpoczyna kampanię reklamową skierowaną do branży e-commerce. Kampania wystartuje 10 listopada 2015 i potrwa do końca tego roku. Medium kampanii jest Internet. Oś działań stanowi aktywność na głównych portalach informacyjnych i aukcyjnych. Na stronie zakupyzpoczta.pl szczególnie w okresie przedświątecznej gorączki kupujący znajdą przydatne informacje nt. zakupów w sieci. Nowa kampania jest dedykowana zarówno kupującym, jak i sprzedającym w internecie. Kampania zaistnieje między innymi na portalach typu Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl oraz na Allegro.pl, OLX.pl, Nokaut.pl, Sprzedajemy.pl, Okazje.info.pl.

Poczta dla eCommerce

Nowa, świąteczna kampania Poczty Polskiej dla sprzedających w Internecie będzie oparta o ofertę pakietów - pakiet polecony ecommerce i paczkę korzyści. Dla prowadzących biznes w sieci Poczta Polska przygotowała specjalne, tańsze pakiety, dzięki którym sprzedający oszczędza na każdej dostawie. Cena paczki wynosi już od 3,60 zł netto. Na stronie poświęconej świątecznym pakietom, internetowi przedsiębiorcy znajdą szczegóły a przez prosty formularz łatwo zamówią paczki korzyści i pakiety polecone.
Paczka korzyści to usługa, w której im więcej pakietów kupi klient, tym mniej zapłaci za nadanie poszczególnych przesyłek. Jeden pakiet to 10 opłaconych z góry wysyłek. Korzyść z tego taka, że decydując się na zakup przesyłek w pakiecie, klient obniża realnie koszty każdego nadania. Do tego usługa ma gwarantowany termin realizacji. Natomiast sprzedaż pakietów poleconych Poczty Polskiej prowadzona jest za pośrednictwem formularzy zamówień. Poczta doręczy pakiety z opakowaniem firmowym w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty klienta.

Zakupy z Pocztą

Klienci coraz chętniej kupują w Internecie, a Poczta Polska odpowiada oczekiwaniom rynkowym i jest przykładem realizacji założeń strategicznych firmy, wśród których sprawne korzystanie z eCommerce jest priorytetem. W nowej kampanii Poczta Polska zwraca uwagę kupujących na to, że dzięki szerokiej sieci placówek jest firmą zapewniającą bezpieczne i wygodne dostawy zakupów z online. Ponadto dzięki usługom możliwość śledzenia przesyłek, powiadomieniach smsem lub e-mailem o możliwości odbioru przesyłki zakupy z Pocztą Polską stają się jeszcze prostsze. Kupujący otrzymują również od Poczty Polskiej wsparcie: na stronie zakupyzpocztą.pl szczególnie w okresie przedświątecznej gorączki znajdą oni przydatne informacje nt. zakupów w sieci.

Ostatnie badania ARC Rynek i Opinia wśród mikroprzedsiębiorców prowadzących biznes w sieci pokazują, że najpopularniejszym operatorem logistycznym wśród małego eCommerce jest Poczta Polska, z której usług korzysta ponad połowa badanych firm. Usługi Poczty wybierają najchętniej firmy, prowadzone w formie jednoosobowej działalności gospodarczej.

W ubiegłym roku Poczta Polska otworzyła serwis oferujący kompleksową obsługę dla sektora e-handlu. Właściciele sklepów internetowych w jednym miejscu mogą zarządzać przesyłkami, zlecić obsługę zwrotów, skorzystać z usług finansowo – ubezpieczeniowych czy wysłać elektroniczną fakturę.

***

Informacje o firmie

Poczta Polska
http://www.poczta-polska.pl


POWIĄZANE

20 listopada 2024 roku, w Warszawie odbyło się VI Posiedzenie Krajowej Rady Izb ...

Minister Polityki Agrarnej i Żywności Ukrainy Witalij Koval oraz Minister Rolnic...

Według stanu na 20 listopada od początku tego miesiąca koleją na Ukrainie przewi...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę