Poczta Polska wprowadza nową identyfikację wizualną, opartą na czerwonym logotypie - podaje portal wirtualnemedia.pl. Jednocześnie zaczyna otwierać placówki działające według nowego systemu. W tym roku przeznaczy na to od 2 do 6 mln zł.
Pierwsza z nowych placówek Poczty Polskiej została otwarta w Warszawie. Jest podzielona na cztery strefy: pocztową (gdzie można wysyłać i odbierać listy i paczki oraz dokonywać wpłat i wypłat), bankowo-ubezpieczeniową (gdzie obsługiwane są konta, lokaty i polisy), handlową (gdzie można kupić m.in. kartki pocztowe i prasę) oraz samoobsługową (gdzie można samodzielnie wysyłać i odbierać listy i paczki).
Taki podział ma poprawić funkcjonalność dla klientów. - Nowe placówki mają w przyjazny im sposób oferować całą paletę naszych produktów - mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
W najbliższym czasie Poczta Polska uruchomi dwie podobne placówki pilotażowe, a do końca roku ma ich otworzyć około 50. We wszystkich będą obowiązywać jednolite kolorystyka, aranżacja, wykończenie i funkcjonalność. Ponadto spółka wspólnie z Bankiem Pocztowym buduje sieć 1000 punktów z usługami finansowymi: 640 pocztowych stref finansowych i 360 mikrooddziałów Banku Pocztowego.
Wiećej na wirtualnemedia.pl