InBev podpisał z PepsiAmericas umowę na wyłączną dystrybucję i sprzedaż piwa Beck's w Polsce.
W ciągu sześciu miesięcy sprzedaż piwa Beck's powinna wynieść około 5 mln litrów. Długofalowo chcemy odgrywać bardzo ważną rolę w segmencie piwa premium w Polsce. Do 2008 roku chcemy mieć około połowę tego segmentu – powiedział David Almeida, przedstawiciel InBev.
Według szacunków firmy segment premium stanowi obecnie około 8 proc. ogólnego rynku piwa w Polsce.
Chcemy agresywnie wejść na rynek, planujemy też obniżenie nieco ceny naszego piwa tak, by był to produkt dostępny cenowo – powiedział Almeida.
Dodał, że polski rynek piwa należy do bardzo atrakcyjnych. Produkt będzie dystrybuowany do dużych i mniejszych sklepów, supermarketów, ale również do gastronomii.
Sieć sprzedaży i dystrybucji PepsiAmericas obsługuje ponad 40 tys. punktów sprzedaży detalicznej.
InBev swój udział w rynku piwa na świecie szacuje na 13 proc. Koncentruje swą działalność na trzech głównych markach: Stella Artois, Beck's oraz Brahma.