A_BIO_AGRO_950

Piwowarski gigant wchodzi do Polski

30 czerwca 2005
InBev, producent piwa Beck's, liczy że w ciągu sześciu miesięcy sprzedaż piwa Beck's w Polsce wyniesie 5 mln litrów - poinformowali przedstawiciele firmy na środowej konferencji prasowej.

InBev podpisał z PepsiAmericas umowę na wyłączną dystrybucję i sprzedaż piwa Beck's w Polsce.

W ciągu sześciu miesięcy sprzedaż piwa Beck's powinna wynieść około 5 mln litrów. Długofalowo chcemy odgrywać bardzo ważną rolę w segmencie piwa premium w Polsce. Do 2008 roku chcemy mieć około połowę tego segmentu –  powiedział David Almeida, przedstawiciel InBev.

Według szacunków firmy segment premium stanowi obecnie około 8 proc. ogólnego rynku piwa w Polsce.

Chcemy agresywnie wejść na rynek, planujemy też obniżenie nieco ceny naszego piwa tak, by był to produkt dostępny cenowo –  powiedział Almeida.

Dodał, że polski rynek piwa należy do bardzo atrakcyjnych. Produkt będzie dystrybuowany do dużych i mniejszych sklepów, supermarketów, ale również do gastronomii.

Sieć sprzedaży i dystrybucji PepsiAmericas obsługuje ponad 40 tys. punktów sprzedaży detalicznej.

InBev swój udział w rynku piwa na świecie szacuje na 13 proc. Koncentruje swą działalność na trzech głównych markach: Stella Artois, Beck's oraz Brahma.


POWIĄZANE

Rosnąca presja zmian klimatycznych oraz potrzeba ograniczenia stosowania chemii ...

Fumigacja zboża to jedna z kluczowych metod ochrony przed szkodnikami i pleśniam...

Jak pogodzić rosnącą presję regulacyjną, malejącą liczbę substancji czynnych, oc...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę