Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Piwo wygrało konkurs Perły Rynku FMCG 2011

5 stycznia 2016
Piwo Łomża Niepasteryzowane zostało wyróżnione w plebiscycie „Perły Rynku FMCG 2011” – największym niezależnym konkursie branżowym, organizowanym przez miesięcznik "Wiadomości Handlowe". Jest to jedyne piwo, które w tym roku zostało nagrodzone przez czytelników.

W tym roku do konkursu producenci zgłosili 330 produktów, które zadebiutowały na rynku w 2010 roku. W kategorii „Alkohole do 18%”, w której startowała Łomża Niepasteryzowane, brały udział tylko piwa i wina. Jako laureat Łomża uzyskała prawo do posługiwania się logotypem przyznanej nagrody w celach marketingowych.

- Wyróżnienie otrzymane w konkursie potwierdza, że zarówno w koszykach konsumentów, jak i na półkach sklepowych, nie brakuje miejsca dla ciekawych, innowacyjnych produktów i marek regionalnych. Wzrost sprzedaży Łomży o 49 proc. w I kwartale 2011 r. w porównaniu z analogicznym okresem w 2010 r. potwierdza ten trend – mówi Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager marki Łomża. – Nagrodzona Łomża Niepasteryzowane w charakterystycznym „bączku” została bardzo dobrze przyjęta przez naszych konsumentów, zwłaszcza przez mieszkańców Warszawy. Jednak nie spoczywamy na laurach i wciąż intensywnie rozbudowujemy portfolio marki Łomża. W tym roku wprowadziliśmy kolejne ciekawe nowości – Łomżę Export Miodowe oraz Łomżę Export Pszeniczne. Duży sukces odniosła zwłaszcza miodowa Łomża,  która w bardzo krótkim czasie osiągnęła prawie 10-procentowy udział w całości sprzedaży marki Łomża – dodaje.

W konkursie „Perły Rynku FMCG” to detaliści – właściciele i pracownicy sklepów – wskazują najlepsze nowości rynkowe. Wybierając produkty o największym według nich potencjale, prognozują ich przyszły sukces sprzedażowy.

Do tegorocznej edycji plebiscytu producenci zgłosili 330 produktów, które zostały posegregowane na 60 kategorii. Badanie wśród czytelników miesięcznika przeprowadzono metodą ankiety dołączonej do marcowego wydania „Wiadomości Handlowych”.

Do instytutu badawczego GfK Polonia, który sprawował nadzór nad konkursem, wpłynęło 981 wypełnionych ankiet. W każdej kategorii respondenci wybierali 3 produkty, które w ich własnej, subiektywnej ocenie odniosły największy sukces na rynku. Respondentów proszono również, aby wskazane produkty uszeregowali w kolejności od 1. do 3. miejsca.

Na podstawie głosów oddanych przez respondentów sporządzono ranking produktów w obrębie każdej z wyróżnionych kategorii. Im wyższą liczbę punktów uzyskał produkt, tym wyższą zajął pozycję w rankingu.

Łomża Niepasteryzowane to piwo jasne o zawartości alkoholu 6% obj., dostępne w butelkach o pojemności 0,33 litra. Dedykowane jest konsumentom poszukującym oryginalnych wrażeń smakowych i estetycznych. Łączy najlepsze tradycje regionalnego piwa z potrzebami wyrafinowanego, wielkomiejskiego konsumenta. Sprzedawane jest w charakterystycznej butelce typu "bączek" utrzymanej w minimalistycznej stylistyce.


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę