Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Pij mleko! będziesz Wielki z wielką polską tenisistką!

5 stycznia 2016

Gwiazdą tegorocznej kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki” zostanie polska tenisistka – najwyżej notowana Polka w rankingu WTA - Agnieszka Radwańska.

 „Pij mleko! będziesz Wielki” to najbardziej rozpoznawalna z polskich kampanii społecznych prowadzona cyklicznie od 2003 roku. Tegoroczna kampania jest już ósmą odsłoną akcji, której głównym celem jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci i młodzieży.
 Agnieszka Radwańska znana na całym świecie polska tenisistka z radością przyjęła możliwość wzięcia udziału w nowej odsłonie kampanii „Pij mleko! Będziesz Wielki”. Dyscyplina sportu, którą reprezentuje, bardzo dobrze wpisuje się w promocję zdrowego stylu życia.
Radwańska jest zwyciężczynią czterech turniejów WTA w grze pojedynczej i jednego w grze podwójnej. Triumfatorka dwóch juniorskich turniejów wielkoszlemowych Wimbledon 2005 i French Open 2006 w grze pojedynczej oraz finalistka juniorskiego French Open 2006 w grze podwójnej. Tym samym tenis stał się kolejną dyscypliną sportu prezentowaną w kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki”. W tym roku to właśnie Radwańska będzie zachęcała dzieci do picia mleka, a rodziców do dbania o zdrowie swoich pociech.
 „Do grona wspaniałych sportowców wspierających tak ważną ideę jaką jest walka z osteoporozą oraz zmiana nawyków żywieniowych u dzieci, dołączyła znakomita polska tenisistka - Agnieszka Radwańska. Mam nadzieję, że jej udział w kampanii przyczyni się do jeszcze lepszej edukacji dotyczącej picia mleka i jego walorów zdrowotnych.” – mówi Paweł Kowalewski, Prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.
Idea stworzenia kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki” powstała w odpowiedzi na społeczny problem jakim jest w osteoporoza oraz rosnący spadek spożycia mleka przez najmłodszych. Kampania jest elementem programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.
Nagranie spotu reklamowego planowane jest na luty tego roku.
Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited, która od początku współpracuje przy tym projekcie.
W dotychczasowych edycjach programu do picia mleka zachęcali: artyści (Kayah,  Bogusław Linda), postacie fikcyjne (Shrek, Superman) i sportowcy (Krzysztof Hołowczyc, Jagna Marczułajtis, Katarzyna Skowrońska – Dolata, Piotr Gruszka, Sebastian Świderski, Otylia Jędrzejczak, Paweł Korzeniowski oraz Marcin Gortat)


POWIĄZANE

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...

Świadczenie 500 plus, a od początku 2024 roku podwyższone do 800 plus, wypłacane...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę