Towarzystwo Promocji Rybactwa i Produktów Rybnych ,,Pan Karp’’ będzie promowało się w 6 halach TESCO w ciągu najbliższych 6 weekendów od 9/10 listopada do 14/15 grudnia.
- W trakcie promocji, hostessy będą roznosiły ulotki z przepisami kulinarnymi, a osoby kupujące karpie wezmą udział w konkursie na najciekawsze przepisy kulinarne organizowanym przez Towarzystwo Promocji Rybactwa i Produktów Rybnych we współpracy z siecią handlową TESCO. Zwycięzcy otrzymają nagrody w postaci sprzętu AGD oraz gadżetów z logo Pan Karp, w tym kalendarzy na rok 2008. Życzymy konsumentom karpia wielu sukcesów w konkursie. Zapraszamy – mówi Zbigniew Szczepański, prezes zarządu Towarzystwa Promocji Rybactwa i Produktów Rybnych.
Stowarzyszenie pod nazwą Towarzystwa Promocji Rybactwa i Produktów Rybnych zostało zarejestrowane latem 2005 roku. Celem działalności stowarzyszenia jak wskazuje sama nazwa jest przede wszystkim skuteczna promocja produktów rybnych.