Od stycznia 2011 roku w Wielkiej Brytanii i Niemczech rusza nowa kampania promująca na unijnym rynku owoce pochodzące z państw trzecich - informuje FAMMU/FAPA na podstawie: Fruitnet.
Tym razem kampania dotyczy owoców pestkowych pochodzących z RPA i będzie kontynuacją akcji promocyjnych, które miały już miejsce na rynkach unijnych w przypadku dostaw owoców z tego właśnie kierunku.
Główna uwaga skupiona będzie na wybranych owocach - przede wszystkim promowane będą śliwki odmiany Flavor King, gruszki odmiany Forelle, a także na brzoskwiniach, nektarynkach oraz jabłkach i winogronach.
Pierwsze zajawki kampanii promocyjnej pojawią się w brytyjskich mediach już prawdopodobnie w listopadzie br, jednak najważniejsza cześć planowana jest na okresie pierwszego kwartału przyszłego roku.
W tym samym okresie, będzie przeprowadzona akcja promocyjna w Niemczech, z tym że tu uwaga będzie skupiona jedynie na gruszkach, morelach i śliwkach.