OPOLAGRA_2025

Ograniczenia reklamy żywności

21 listopada 2006

Zakaz reklamy "śmieciowego jedzenia" (ang. junk food) we wszystkich programach telewizyjnych przeznaczonych dla dzieci poniżej 16 lat wprowadza brytyjski Ofcom ( Office of Communication), urząd zajmujący się nadzorem nad mediami i środkami komunikacji. Ogromnym zaskoczeniem jest podwyższenie wieku dziecięcej widowni z początkowo planowanych 9 do 16 lat.

Według szacunków samego Ofcom ograniczenia spowodują spadek wpływów z reklam telewizyjnych o 39 milionów funtów. Restrykcje mają doprowadzić do zmniejszenia o połowę liczby reklam żywności z wysoką zawartością tłuszczów, soli i cukru. Na razie propozycja jest konsultowana z zainteresowanymi stronami. Decyzje mają zapaść w styczniu 2007 r.


POWIĄZANE

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. Syst...

Ruszył sezon pełen wyzwań i szans dla pszczelarzy Tegoroczny sezon miodowy rozpo...

Prezydent Andrzej Duda zaprosił na spotkanie Prezydenta elekta Karola Nawrockieg...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę