OPOLAGRA_2025

Nowe zasady promocji wyrobów

20 maja 2004
Są nowe zasady promocji polskich produktów. Administracja państwowa nie może już aktywnie promować krajowych towarów. Jest to niezgodne z prawem europejskim i może być uznane za dyskryminację unijnych wyrobów i producentów, za co grożą sankcje. W dalszym ciągu akcje promocyjne będą mogły przeprowadzać podmioty prywatne. Grupa producentów np. cukru w dalszym ciągu będzie mogła nadawać np. godła promocyjne. W rozumieniu prawa europejskiego godło traktowane jest jako towar, który może być sprzedany każdemu w zależności od woli sprzedającego.

POWIĄZANE

Podczas spotkania Copa–Cogeca, UECBV oraz Europejskiego Okrągłego Stołu Zrównowa...

5 czerwca to nie tylko data w kalendarzu – to sygnał do działania. Światowy Dzie...

Taryfa w wysokości 50% to szybka przegrana we wzajemnym, transatlantyckim handlu...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę