Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Nowe zasady promocji wyrobów

20 maja 2004
Są nowe zasady promocji polskich produktów. Administracja państwowa nie może już aktywnie promować krajowych towarów. Jest to niezgodne z prawem europejskim i może być uznane za dyskryminację unijnych wyrobów i producentów, za co grożą sankcje. W dalszym ciągu akcje promocyjne będą mogły przeprowadzać podmioty prywatne. Grupa producentów np. cukru w dalszym ciągu będzie mogła nadawać np. godła promocyjne. W rozumieniu prawa europejskiego godło traktowane jest jako towar, który może być sprzedany każdemu w zależności od woli sprzedającego.

POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę