europejskie forum rolników 2025

Nowe pomysły liderów na zwiększenie sprzedaży piwa

5 stycznia 2016
W ,,Dzienniku Gazecie Prawnej'' czytamy, że branża piwowarska walczy o sprzedaż. Szacunki mówią, że tym roku może się skurczyć o 1,5 proc., jednak już w przyszłym, dzięki m.in. mistrzostwom Europy w piłce nożnej, ma się odbić w górę o 2,5 proc.
Na przykład Grupa Żywiec swoje piwa kieruje do miłośników sportu. Grupa, jako jedyny z dużych graczy na rynku, ma własną sieć pijalni pod szyldem Piwiarni Wareckich. Choć obecnie jest ich 90, przed mistrzostwami ma być nawet 130.
Grupa Carlsberg przyjęła inną strategię - została sponsorem Euro 2012. Jednak jak przyznaje Melania Popiel z Carlsberga, ME to tylko element długoletniej strategii browaru zakładającej podwojenie zysków do 2015 roku.
Planami konkurentów nie przejmuje się lider, dysponująca 38-proc. udziałem w rynku Kompania Piwowarska. Nie ma ona planów wprowadzenia sieci własnych pubów.



POWIĄZANE

W weekend sklepy czeka prawdziwy szturm. Polacy ruszą na świąteczne zakupy. Głów...

Federalna Służba Nadzoru Weterynaryjnego i Fitosanitarnego Rosji, podaje za pośr...

Badanie odzieży i bielizny zakupionych na dwóch azjatyckich platformach wykazało...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę