Nowe opakowania i zabawa ketchupem w najnowszej kampanii marki Kotlin
4 maja 2015
W maju rusza kampania reklamowa ketchupów Kotlin. W spotach zobaczymy nowe opakowania ketchupów, zaś motywem przewodnim będzie rysowanie i zabawa z ketchupem, tak aby codzienne posiłki nabrały pomidorowego smaku i niezwykłości.
W ramach pomidorowej akcji reklamowej Kotlina 8-sekundowe spoty będą emitowane w kanałach ogólnopolskich (TVN, Polsat) i tematycznych (min. BBC, TV4, Polsat Play, History). Billboardy sponsorskie pojawią się przed najpopularniejszymi programami oraz zapowiedziami telewizyjnych hitów jak również po ich zakończeniu. Kotlin, znany ratownik potraw i bohater wielu dań, tym razem zwykłą kanapkę z serem zamieni w prawdziwie pomidorową ucztę z humorystycznym akcentem.
Na początku roku marka Kotlin, posiadająca szerokie portfolio ketchupów o wyrazistym pomidorowym smaku i wysokiej jakości, zaprezentowała się konsumentom w odświeżonej szacie graficznej. Na nowych etykietach pojawiły się m.in. dymki z informacjami o wariancie smakowym oraz obrazki ze składnikami lub ziołami dodanymi do ketchupu.
Akcja reklamowa marki Kotlin potrwa dwa miesiące. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brasil.
*** Agros-Nova jest wiodącym producentem żywności w Polsce, największym przetwórcą owoców i warzyw. Spółka dynamicznie rozwija się w oparciu o cztery biznesowe filary:
I. SNNN (soków, nektarów i napojów niegazowanych)
II. przetworów owocowo - warzywnych,
III. potraw gotowych,
IV. dodatków do potraw.
Jest na podium, jeśli chodzi o udziały rynkowe w każdym z tych segmentów. Do grupy biznesowej Agros-Nova należą znane marki: ŁOWICZ, FORTUNA, GARDEN, TARCZYN, PYSIO, DR WITT, KAROTKA, KRAKUS, KOTLIN, WŁOCŁAWEK. Spółka posiada trzy zakłady produkcyjne. Zatrudnia ok. 1880 osób.