Nowe usługi informacyjne dostępne są dla abonentów TP SA oraz dla wszystkich korzystających z jej automatów telefonicznych. Pierwszą z nowości jest numer dla obcokrajowców - wystarczy wybrać 118 811, by przez całą dobę po angielsku uzyskać numer telefonu do firm i instytucji czy też klientów indywidualnych. Połączenie kosztuje 2,44 zł brutto za minutę.
Osoby niepełnosprawne pod numerem 118 888 uzyskają dane teleadresowe instytucji czy organizacji świadczących usługi na ich rzecz lub oferujących dla nich udogodnienia. Są to np.: PFRON, firmy z branży „lecznictwo i farmacja, sprzęt rehabilitacyjny”, gabinety rehabilitacyjne, fundacje i organizacje pozarządowe wspierające osoby niepełnosprawne. Ta usługa dostępna jest w dni powszednie w godz. 9-17, a zapłacimy za nią jak za połączenie lokalne.
TP SA przygotowała też numery dla tych, którzy szukają informacji o telefonach alarmowych i ważniejszych infoliniach. W pierwszym przypadku powinni wykręcić 118 112, a w drugim - 118 800. Pod tym ostatnim uzyskają dane m.in. o infoliniach banków, towarzystw ubezpieczeniowych, redakcji czy wskazówkę, jak połączyć się z infoliniami policyjnymi i kryzysowymi oraz zadzwonić na wybrany telefon zaufania. Obie usługi są automatyczne, dostępne całą dobę, a za minutę połączenia zapłacimy 0,71 zł brutto.