Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Nowe kampanie promujące polską żywność

30 stycznia 2015
Agencja Rynku Rolnego w styczniu 2015 roku podpisała cztery umowy na realizację kampanii informacyjnych i/lub promocyjnych, takich jak: „ Zasmakuj w Europie”;EkoEuropa – jakość i tradycja”, Soki i musy – witaminy w wygodnej formie” i „Niezwykłe właściwości zwykłych owoców”.
Działania promocyjne w ramach tych kampanii będą prowadzone na rynku Turcji, Japonii, Singapuru, Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej, Polski, Austrii, Szwecji, Finlandii, Rumunii, Republiki Czeskiej, Słowacji i Litwy. Wszystkie cztery kampanie wdrażane będą przez okres 3 lat.Łączny budżet kampanii wynosi 11,6 mln Euro.

ARR zawarła umowy na prowadzenie tychże kampanii promocyjnych z następującymi podmiotami: Związek „Polskie Mięso”, Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”, Stowarzyszenie „Krajowa Unia Producentów Soków”, Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej.
- Produkty objęte promocją to wołowina (świeża, schłodzona lub mrożona) i przetwory spożywcze wytwarzane na jej bazie, truskawki, maliny, porzeczki, borówka wysoka, soki i musy z owoców i warzyw oraz produkty rolnictwa ekologicznego takie jak: owoce, warzywa, przetwory owocowe i owocowo-warzywne, jak również mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe oraz ich przetwory – informuje ARR.


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę