Agencja Rynku Rolnego w styczniu 2015 roku podpisała cztery umowy na realizację kampanii informacyjnych i/lub promocyjnych, takich jak: „ Zasmakuj w Europie”;EkoEuropa – jakość i tradycja”, Soki i musy – witaminy w wygodnej formie” i „Niezwykłe właściwości zwykłych owoców”.
Działania promocyjne w ramach tych kampanii będą prowadzone na rynku Turcji, Japonii, Singapuru, Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej, Polski, Austrii, Szwecji, Finlandii, Rumunii, Republiki Czeskiej, Słowacji i Litwy. Wszystkie cztery kampanie wdrażane będą przez okres 3 lat.Łączny budżet kampanii wynosi 11,6 mln Euro.
ARR zawarła umowy na prowadzenie tychże kampanii promocyjnych z następującymi podmiotami: Związek „Polskie Mięso”, Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”, Stowarzyszenie „Krajowa Unia Producentów Soków”, Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej.
- Produkty objęte promocją to wołowina (świeża, schłodzona lub mrożona) i przetwory spożywcze wytwarzane na jej bazie, truskawki, maliny, porzeczki, borówka wysoka, soki i musy z owoców i warzyw oraz produkty rolnictwa ekologicznego takie jak: owoce, warzywa, przetwory owocowe i owocowo-warzywne, jak również mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe oraz ich przetwory – informuje ARR.