Wydawca magazynu „Farmer” intensyfikuje działania promocyjne tytułu. Ich celem jest wzrost liczby czytelników oraz zainteresowania reklamodawców. Jedną z pierwszych akcji był patronat medialny nad panelem dyskusyjnym podczas XII Kongresu Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu w warszawskiej Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.
Farmer”, wydawany przez Przedsiębiorstwo Wydawnicze Rzeczpospolita S.A. (PWR S.A.), jest dwutygodnikiem skierowanym do rolników. Są to głównie rolnicy o wysokich aspiracjach, stosujący nowoczesne metody, inwestujący w swoje gospodarstwa. Dlatego udział w imprezach naukowych poświęcanych rolnictwu jest jednym z kierunków działań jakie przygotował dział marketingu PWR S.A. W konferencji na SGGW „Farmer” objął patronat medialny nad panelem dyskusyjnym, w którym uczestniczyło wielu naukowców i ekspertów w różnych dziedzinach rolnictwa.
„Udział w konferencjach naukowych poświęconych rolnictwu to dla nas ważny kierunek. Zamierzamy wyjść z działaniami promocyjnymi „Farmera” zdecydowanie na zewnątrz. W najbliższym czasie planujemy też udział w największych targach rolniczych. Na tą okazję przygotowaliśmy już wiele ciekawych pomysłów dla naszych obecnych i potencjalnych czytelników. Ale to tylko jeden z kierunków naszych działań. Chcemy też zainteresować reklamodawców, domy mediowe i agencje reklamowe” - powiedziała Gabriela Żółtaniecka, dyrektor pionu marketingu w PWR S.A.
Wydawca „Farmera” zapowiada też zmiany w formule i zawartości pisma, co ma na celu zwiększenie zainteresowania pismem. Nowe działania wokół „Farmera” są następstwem komercjalizacji PWR S.A. oraz zmiany zarządu i na poziomie dyrektorów poszczególnych działów w spółce. W portfolio wydawnictwa jest także magazyn „Detektyw” oraz wydawnictwa książkowe.
Dodatkowe informacje:
Tomasz Kopacz, MDI Strategic Solutions Sp. z o.o.
Tel. 0-22 3123802; e-mail: tkopacz@mdi.com.pl
Katarzyna Skalska, Przedsiębiorstwo Wydawnicze "Rzeczpospolita" S.A.
Tel. 0-22 4292415, e-mail: katarzyna.skalska@pwrsa.pl