Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Nowa kampania promująca polskie owoce

5 stycznia 2016
Jak podała FAMMU/FAPA, od stycznia ruszyła nowa kampania informacyjno-promocyjna realizowana na rynku polskim przez Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, która jest pilotażem docelowej kampanii programu Komisji Europejskiej.

Szacunkowy budżet programu to 700 000 zł, a proponowana wysokość wsparcia z Funduszu Promocji ARR to około 630 000 zł. Kampania informacyjno-promocyjna „Niezwykłe właściwości zwykłych owoców" realizowana będzie ze wspomnianym powyżej wsparciem Funduszu Promocji Owoców i Warzyw Agencji Rynku Rolnego.
Kampania prowadzona przez Związek Sadowników będzie współpracowała także ze Stowarzyszeniem Plantatorów Borówki Amerykańskiej, Plantatorów Porzeczek oraz Plantatorów Truskawki. Celem kampanii jest wzrost spożycia owoców jagodowych (wsparciem objęte będą truskawka, maliny, borówka amerykańska, porzeczki) w szczególności wśród dzieci i młodzieży, wyrobienie zdrowych nawyków żywieniowych oraz wzrost eksportu owoców jagodowych i ich przetworów. Działania promocyjne będą prowadzone jednocześnie na 5 rynkach - polskim, austriackim, szwedzkim, fińskim i czeskim.



POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę