biogaz_09_2025
biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

Niemcy także promują owoce i warzywa

27 sierpnia 2012
FAMMU/FAPA podała, że nowe hasło kampanii to "Frische ist Leben". Przede wszystkim nowa akcja promocyjna skupia się na kampanii bilboardowej współfinansowanej tym razem przez trzech uczestników w trzech różnych państw: niemieckiej organizacji producentów BVEO oraz DHFV, belgijskiej organizacji VLAM, oraz holenderskiej Agencji ds. Owoców i Warzyw.
Nowa kampania jest jak zawsze dofinansowana ze środków unijnych - Komisji Europejskiej, a główny nacisk położony zostanie na wspieranie wysokiej jakości niemieckich, świeżych produktów ogrodnictwa. Kampania plakatowa rusza obecnie wokoło 900 miejscowościach na terenie całych Niemiec.



POWIĄZANE

Myślisz, że domek narzędziowy sprawdza się tylko do przechowywania różnych przed...

Wczoraj, 6 sierpnia 2025 roku, w murach Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej miała mi...

Instytut Spraw Obywatelskich włączył się w konsultacje dwóch projektów ustaw,któ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę