A_BIO_AGRO_950

Niemcy także promują owoce i warzywa

27 sierpnia 2012
FAMMU/FAPA podała, że nowe hasło kampanii to "Frische ist Leben". Przede wszystkim nowa akcja promocyjna skupia się na kampanii bilboardowej współfinansowanej tym razem przez trzech uczestników w trzech różnych państw: niemieckiej organizacji producentów BVEO oraz DHFV, belgijskiej organizacji VLAM, oraz holenderskiej Agencji ds. Owoców i Warzyw.
Nowa kampania jest jak zawsze dofinansowana ze środków unijnych - Komisji Europejskiej, a główny nacisk położony zostanie na wspieranie wysokiej jakości niemieckich, świeżych produktów ogrodnictwa. Kampania plakatowa rusza obecnie wokoło 900 miejscowościach na terenie całych Niemiec.



POWIĄZANE

„Nie żądamy przywilejów. Domagamy się prawa do pracy, do rozwoju, do stabilności...

Wiosna to nie tylko czas na przygotowania do sezonu turystycznego, ale też dosko...

Specjalistka ds. żywienia mówi o szkodliwych mitach dietetycznych  Dieta bezglut...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę