Portal onet.pl informuje, że koncern Nestle wprowadza nową markę luksusowych czekoladek, dobranych tak, by spełniały indywidualne preferencje konsumentów. Będzie je można zamówić przez Internet.
Nestle podało, że konsumenci najpierw będą zamawiali pudełko pięciu "testowych" czekoladek o smaku mleka, karmelu, orzechów, owoców, kwiatów i wanilii, by określić ich preferencje, które będą zaznaczać w Internecie zgodnie z instrukcjami. Marka Nestle Maison Cailler wykorzysta następnie wyniki do dokonania wyboru, który pasuje do indywidualnego gustu z zestawu 12 różnych czekolad, które będą wysyłane bezpośrednio do konsumenta z fabryki w Broc.
Odbiorcy będą się mogli następnie podzielić swoją ulubioną „czekoladową osobowością" z przyjaciółmi poprzez swoje profile na Facebooku.
System, który zostanie wprowadzony na początku 2012 roku w Szwajcarii i Lichtensteinie, planuje również uruchomienie „punktów profilowania" swoich czekoladek w kilku miejscach kraju, takich jak pięciogwiazdkowe hotele.