W tym roku w Polsce nasza firma rozpoczęła wdrażanie strategii marketingowej, promowanej pod nazwą Powering Progress. Strategia ta jest naszą obietnicą złożoną naszym klientom. Obietnicą sposobu postępowania De Heus i naszych pracowników, którego nasi klienci i partnerzy mogą od nas się spodziewać i oczekiwać.
Zgodnie z tą obietnicą De Heus funkcjonuje w Holandii i wszystkich krajach, w których znajdują się nasze wytwórnie: w Czechach, Brazylii, RPA, Wietnamie, Rosji, Egipcie, Etiopii, a także w kilkudziesięciu krajach, do których eksportujemy nasze produkty i naszą wiedzę. Czym jest ta koncepcja i po co ją wdrażamy? Odpowiedź na te pytania znajdą Państwo na łamach naszego biuletynu.
Postęp mamy w genach
Nastawienie na rozwój stanowi centrum strategii Powering Progress. Chcemy iść do przodu, rozwijać się przez naukę i przedsiębiorczość. Nie umiemy stać w miejscu. To charakteryzuje naszą firmę od przeszło 100 lat i tak chcemy być postrzegani w przyszłości. „Postęp mamy w genach”-jak uważają właściciele Grupy De Heus, Co i Koen De Heus.
Rozwój a nasi klienci
Poprzez długoletnią obecność w branży, wytężoną i zaangażowaną pracę z hodowcami żywności wiemy, czym kierują się Państwo-nasi klienci, co ma dla Was znaczenie i co Was motywuje. Zauważyliśmy, że każdy klient jest wyjątkowy. Bacznie przyglądamy się Waszym biznesom i przez to możemy zaoferować takie rozwiązania żywieniowe i serwis, które są uszyte „na miarę” konkretnych potrzeb. Dzięki takiemu podejściu nasi hodowcy mają szansę się rozwijać, tak jak i my się rozwijamy.
Skąd się wzięła koncepcja Powering Progress?
Podstawy tej koncepcji znajdują się w naszej wizji i misji. Uważamy, że wraz ze wzrostem populacji ludzkiej i poziomu życia ludzi na świecie będzie się rozwijać rolnictwo i wzrastać produkcja żywności. Wierzymy, że zwiększanie dostępności żywności produkowanej w efektywny i zrównoważony sposób jest istotne dla wzrostu dobrobytu na całym świecie. Naszą wizją jest być światowym liderem wśród dostawców produktów paszowych dla zwierząt, wspierającym osiągnięcia naszych klientów: producentów żywca, mleka, jaj i ryb. Chcemy wzmacniać wydajność, rozwój technologiczny razem z naszymi klientami, wykorzystując bogatą wiedzę o żywieniu i hodowli zwierząt. Naszą misją jest zapewniać ciągłość istnienia firmy De Heus jako firmy rodzinnej i realizować wzrost w światowym przemyśle paszowym, w zgodzie z naszą wizją, wartościami i kulturą firmy, a poprzez to kreować wzrost i rozwój rolnictwa wszędzie tam, gdzie jesteśmy obecni.
Pięć filarów, na których wyrasta koncepcja Powering Progress
Rozwój, jakiego poszukujemy i jaki chcemy osiągać, oparty jest na pięciu filarach: pięciu wyjątkowych charakterystykach, które są kluczem do sukcesu. Pięć filarów, z których wyrasta koncepcja Powering Progress, to te pięć podstaw, na których zbudowana została i wciąż się buduje firma De Heus. To te filary, powodują, że jesteśmy wyjątkowi:
JAKOŚĆ
Naszą siłą jest jakość. Jakość naszych pasz, ściśle kontrolowana na wszystkich etapach produkcji oraz innowacyjność, wynikająca ze znajomości najnowszej wiedzy żywieniowej. Równie ważna jest jakość pracy naszych pracowników i naszego serwisu. Naszym celem jest wspieranie rozwoju naszych klientów.
WYNIK BIZNESOWY
Nasi klienci chcą osiągać na naszych paszach możliwie najwyższą wydajność. Każde gospodarstwo jest inne. Nasza firma oferuje jedyne w swoim rodzaju rozwiązanie-„pasze szyte na miarę”, dopasowane do indywidualnych potrzeb hodowców. I to pozwala naszym klientom polepszać ich wyniki hodowlane.
NIEZALEŻNY PARTNER
Jesteśmy niezależną firmą i każdy hodowca jest dla nas równie ważny. Chcemy tego, co najlepsze dla naszych klientów: doskonałego produktu, szczerości, dobrego doradztwa. Ponieważ uważamy, że rozwój naszych klientów jest naszym rozwojem.
LEPIEJ
Nie ustajemy w wysiłkach, by wykorzystywać nasz potencjał. Wciąż podnosimy sobie poprzeczkę. Staramy się przekraczać nasze własne ograniczenia. To nasza filozofia. I to wyróżnia naszą firmę i naszych pracowników.
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
De Heus jest firmą rodzinną. Od czterech pokoleń pracowaliśmy jako przedsiębiorcy dla przedsiębiorców. Wiemy co jest siłą napędową naszych klientów i o co chodzi w tym biznesie. O ciężką pracę i czujność. Dostrzeganie możliwości i wykorzystywanie ich. Dokładne działanie, gotowość do podejmowania decyzji. Dostarczanie energii naszym klientom, by szli do przodu.
Nowa oprawa graficzna
Z koncepcją Powering Progress związana jest zmiana strategii komunikacyjnej naszej firmy. Stąd wszelkie materiały, nasze strony internetowe, gazetka firmowa, foldery i ulotki będą wydawane w nowej szacie graficznej. Istotnym motywem, który się pojawi na tych materiałach będą wizerunki dzieci sfotografowanych podczas zabawy, ponieważ dzieci symbolizują energię, chęć do działania i odkrywania nowych obszarów, entuzjazm, odwagę i niezależność, a właśnie takie cechy chcemy, by nasi partnerzy biznesowi rozpoznawali w naszej firmie i naszych pracownikach.
9485949
1