Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Nasz Diament - Mlekovita... czyli przedsiębiorstwo najszybciej zwiększające swoją wartość

1 kwietnia 2010
Mlekovita jako jedyna firma z branży mleczarskiej w województwie podlaskim  została nagrodzona prestiżowym tytułem Diament Forbesa 2010. Diamenty Forbesa to ranking polskich przedsiębiorstw przygotowany przez miesięcznik Forbes we współpracy z firmą Dun and Bradstreet.
Zasadniczym kryterium znalezienia się na liście Diamentów Forbesa były wyniki finansowe oraz rozwój firm, które w ostatnich trzech latach dynamicznie zwiększyły swoją wartość.

Mlekovita została sklasyfikowana w kategorii firm dużych, których uśrednione obroty wynoszą powyżej 250 mln złotych. Obecność Mlekovity w gronie Diamentów Forbesa 2010 jest niewątpliwe kolejnym istotnym wyróżnieniem, które potwierdza potencjał rozwojowy oraz wysoką wartość marki.

 
Mlekovita to największa mleczarska grupa kapitałowa  w Polsce i niekwestionowany lider branży. Grupa MLEKOVITA jest firmą ze 100-procentowym kapitałem polskim, o długoletniej tradycji i z ustaloną marką nie tylko na rynku polskim, ale również za granicą. Tworzą ją zakłady zajmujące się przetwórstwem i dystrybucją wyrobów mleczarskich: macierzysty w Wysokiem Mazowieckiem, a także w Bielsku Podlaskim, Morągu, Zakopanem, Lubawie, Działdowie,  Pilicy i Baranowie oraz magazyny dystrybucyjne w  Chrzanowie, Kluczborku, Kowalewie Pomorskim, Piasecznie, Wyszkowie, Łodzi, Białymstoku, Jadownikach,  Goręczynie i Wolsztynie. Wytwarza szeroki asortyment markowych produktów (ponad 300,w tym m.in.: sery twarde dojrzewające typu holenderskiego, szwajcarskiego i angielskiego, sery topione i wędzone, sery sałatkowo – kanapkowe, serek ziarnisty, sery mozzarella, mleka UHT o zróżnicowanej pojemności i zawartości tłuszczu, mleka pasteryzowane, śmietanki UHT, mleczka zagęszczone, mleczka smakowe, kefiry, jogurty, maślanki, twarogi  i twarożki smakowe, śmietany i śmietanki homogenizowane, masła i miksy maślane, mleka w proszku oraz serwatkę w proszku), które są liderami kategorii w branży (np. mleko POLSKIE w butelce, mleko WYPASIONE, ser FAVITA, ser SOKÓŁ, masło ekstra POLSKIE, itp.) i za swój największy sukces uznaje przede wszystkim satysfakcję klientów. Najwyższa jakość oferowanych produktów zdobyła uznanie i zaufanie klientów, czego dowodem jest utrzymywana od lat pozycja lidera w Polsce oraz lidera eksportu wśród przedsiębiorstw branży mleczarskiej. Efektywność zarządzania i osiągane rokrocznie coraz lepsze wyniki finansowe, bezpośrednio przekładają  się na systematyczny wzrost wartości marki, która według najnowszego rankingu opublikowanego przez dziennik RZECZPOSPOLITA jest obecnie najdroższą marką na Podlasiu oraz najdroższą marką produktów mleczarskich w kraju, jak również trzecią marką wśród polskich marek żywnościowych.

POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę