Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Najcenniejsze marki Polskie

9 czerwca 2005
Telekomunikacja Polska po raz drugi z rzędu została uznana za najbardziej wartościową polską markę w "Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek MARQA 2005" . W ocenie specjalistów marka TP jest warta ponad 3,2 miliarda złotych.

Marka jest uznawana za istotę współczesnej konkurencji. Dlatego zwycięstwo w rankingu najcenniejszych polskich marek jest dla TP najwyższym prestiżem, a jednocześnie zobowiązaniem do stałego podnoszenia jakości i wiarygodności - uważa Marek Hancke, Dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej.

TP jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w Polsce. Wśród firm telekomunikacyjnych jako pierwszą wymienia ją 57 proc. Polaków. Spontaniczną znajomość marki TP deklaruje 97 proc. badanych, a wspomaganą 100 proc., wynika z badań SMG/KRC.

Ranking najcenniejszych polskich marek zorganizowała redakcja dziennika "Rzeczpospolita" oraz firma doradcza Ernst&Young we współpracy z ACNielsen. Przewodniczącym kapituły konkursu był prof. Jerzy Hausner.

Według twórców rankingu łączna wartość 180 najcenniejszych polskich marek wynosi obecnie 26,1 miliarda złotych. Poza TP (3,2 mld zł) w trójce najcenniejszych polskich marek znalazły się Orlen (1,9 mld zł) i Era (1,4 mld zł).

POWIĄZANE

Kawały, będące jedną z najbardziej uniwersalnych form dowcipu, od wieków pełnią ...

20 listopada 2024 roku, w Warszawie odbyło się VI Posiedzenie Krajowej Rady Izb ...

Minister Polityki Agrarnej i Żywności Ukrainy Witalij Koval oraz Minister Rolnic...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę