Biogaz_III Forum 2025

Nabierani klienci

7 grudnia 2007
Brytyjskie supermarkety pod lupą. Organizacje konsumenckie przyjrzały się promocjom cenowym. Okazało się, że większość sieci handlowych nabiera swoich klientów wpierw podnosząc ceny, a później reklamując wysokie obniżki.

Oskarżenia organizacji konsumenckich nie są bezpodstawne. Przeanalizowały one cenniki w najpopularniejszych brytyjskich marketach. Okazało się, że w przypadku typowo świątecznego asortymentu cenniki często są zmieniane. Winogrona, mandarynki, ryby- drożeją o 25-30%, po czym tydzień później mają już nową, promocyjną cenę specjalnie na święta.

Brytyjscy kontrolerzy oceniają, że sieci handlowe wykorzystują lukę w przepisach chroniących konsumentów. Nadzieją na poprawienie sytuacji jest unijna dyrektywa o nielegalnych praktykach handlowych, która wejdzie w Zycie w przyszłym roku.


POWIĄZANE

Krajowa Rada Izb Rolniczych ostro reaguje na działania KOWR: domaga się wstrzyma...

Strategiczne partnerstwo Uzbekistanu i Grupy X5 – nowa era w eksporcie produktów...

Wnioski po 15. Forum Rynku Nieruchomości   Rynek nieruchomości w Polsce pozostaj...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę