MERCOSUR1
TSW_XV_2025

Młode, cierpkie, ale z tradycją

22 listopada 2002

Jak co roku, od trzeciego czwartku listopada można kosztować beaujolais nouveau – cierpkie, młode wino, w którym jednak na próżno szukać wielkich wartości smakowych. Bardziej chodzi o okazję do świętowania i o tradycję.

Przewiduje się, że na całym świecie zostanie wypitych 58 milionów butelek beaujolais nouveau. W przeciwieństwie do innych gatunków wina, które mogą leżakować, ten im zostanie skonsumowany wcześniej tym lepiej. W tym roku wino jest sprzedawane pod hasłem "beaujolais nouveau - to sama poezja".

To młode wino ma swoich wielbicieli, jednak w większości przypadków chodzi o okazję do wspólnego biesiadowania.

Tegoroczne wino ma delikatny bukiet czerwonych owoców, ale także kandyzowanych ciemnych takich jak śliwki i jeżyny. Ten gatunek jest popularny w Stanach Zjednoczonych i w Niemczech, co dobrze świadczy o umiejętnościach marketingowych producentów z regionu Beaujolais. W "ojczyźnie" młodego wina co roku kilka tysięcy gości bierze udział w tradycyjnym przemarszu tutejszego bractwa winiarzy.


POWIĄZANE

W ostatnich latach przemysł rozrywkowy w Polsce przechodzi dynamiczne zmiany. Dz...

W dzisiejszym świecie, w którym technologia jest nieodłącznym elementem życia co...

W dzisiejszym świecie zmiany w gospodarce zachodzą w zastraszającym tempie. Prze...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę